Umh ik vind het maar een vreemd bedrijf(je). Een paar vreemde dingen op een rijtje;
- ze hebben een zeer vreemde whois info en hebben ze een forward domein (!)
- ze zijn niet eens in het bezit van hun eigen .nl domeinnaam (laat staan dat ze lid zijn van de SIDN). dat is toch wel vreemd voor een ebdrijf dat naar eigen zeggen ook domeinregistratie doet.
- ze bieden webhosting en zijn niet eens in het bezit van een eigen webserver
- het is een vof en een super klein bedrijfje (dergelijke dingen begin je niet als vof maar minstens als bv, ivm risico's)
- bedrijfsnaam is erg bla (diGHitaal, waarvan de G de 1e letter van de voornaam van vennoot 1 is, en de H de 1e letter van de voornaam van vennoot 2 is). Maargoed, okee, dat kan...
- Een beetje bedrijf zet niet bij de contact informatie neer neem contact op met vennoot a of vennoot b
- Ze bieden veelste veel diensten aan voor zo'n klein bedrijfje. Het is imho meer een bedrijfje van 2 personen die alles aanpakken wat ze kunnen krijgen. Ze doen nl computer reparatie bij particulieren thuis, webdesign, webhosting, fotografie, internet aanbieden etc. Waarvan bij geen enkele dienst ik iets kan terug vinden hoe serieus het is (dus zoals webhosting geen eigen webservers, domeinregistratie maar niet eens hun eigen .nl domein in hun bezit en niet eens lid van de sidn). Bovendien biedt geen enkel serieus bedrijf (en zeker niet een vof) professioneel 10 verschillende diensten aan waarbij er maar 2 werkzame personen zijn.
- ik kan nou niet echt zeggen dat hun website erg professioneel overkomt (zowel qua content als qua layout)
- Hun portfolio word je ook niet erg blij van, en bovendien staat een groot deel van hun klanten bij een of andere gratis webhosting dienst of een subaccount bij een internet provider (
www.rendo.dekooi.nl/~userbla/blaja/index.html etc). Kan dat nou niet echt professioneel noemen.
- hun "computershop" is niks anders dan een simpel reseller accountje en ze hebben dus absoluut NIKS in eigen beheer.
zo kan ik nog wel ff doorgaan, in ieder geval zijn alle diensten die ik ff heb bekeken niks anders dan reselling diensten. En tja, das niet zo moeilijk, overal waar mogelijk een reseller account nemen en vervolgens dat op een website zetten en doen alsof het allemaal van jezelf is.
Als ze echt profi zouden zijn hadden ze wel een paar gulden er tegen aan lopen gooien om wat professioneler over te komen, dit is echt zo enorm fake/onprofessioneel