vandaag net in SG een topic geopend dat ik gisteren getrouwd ben, kan ik hem niet meer vinden.
topic title "getrouwd"
Is er iets mis?
topic title "getrouwd"
Is er iets mis?
Verwijderd
niks gevonden daarOp zaterdag 13 juli 2002 23:19 schreef BachW het volgende:
Gefeliciteerd! (dan maar even zo, sorry...) ik heb ook gezocht... niet op het test-forum?
Verwijderd
Human Bobby
aha, en de search is natuurlijk nog niet upgedate, vandaar dat ik m ook niet kon vindenOp zaterdag 13 juli 2002 23:20 schreef Durden het volgende:
Ik heb hem verplaatst naar HK, omdat zulke mededeling-, en felicitatiedraadjes daar beter thuispassen. Het probleem is alleen dat er niet van Topix naar React verplaatst kan worden, dus kun je beter een nieuw draadje in HK beginnen
dat zag ik, bedanktOp zaterdag 13 juli 2002 23:19 schreef cREATiVe8500 het volgende:
xi-em-ook-nieIk had je nog (als eerste
) gefeliciteerd
hmmm, net te laat.Ik heb hem verplaatst naar HK, omdat zulke mededeling-, en felicitatiedraadjes daar beter thuispassen. Het probleem is alleen dat er niet van Topix naar React verplaatst kan worden, dus kun je beter een nieuw draadje in HK beginnen
Verwijderd
Heb hem gevondenOp zaterdag 13 juli 2002 23:22 schreef DraiC het volgende:
[..]
dat zag ik, bedankt
en alle anderen naturlijk.
Have fun[..]
hmmm, net te laat.
whatever
ff geen zin meer om te tikken, ga nu rampetampen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq