@home is coool!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:33
Hehehe, probleemoplossing volgens de handleiding van @home:
Als u helemaal geen verbinding tot stand kunt brengen, neemt u dan deze checklist door:
-Controleer of de computer en het beeldscherm aanstaan.
-etc., etc.

Coool!!!!!!!!!!!!!! Toch bel ik eerst ff voordat ik kijk of de comp. aanstaat, want ik krijg geen internet tot stand op mijn beeldscherm.

Verwijderd

'T leuke vind ik nog dat de documentatie online staat. Best lastig op te vragen als je verbinding het niet doet ;)

>:)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

@home sux!!!!, tis nog steeds nie snel gunoeg!!!, hehe,,, neej ut is wel aardig,, maar die handleiding slaat indurdaad nergus op....

I see dead pixels...

Verwijderd

@Home ... is relaxt big time onder de Kabelbedrijven die er nu zijn ... maar IK WIL SNELLER ... ! ;) of zou ik mijn @Home verbinding kunnen Tweaken ??? ;)

• Speedy
  • Laatst online: 25-08 11:13
@Home is niet goedwijs, time-outs en ping 200+ en dan zeggen dat er niks aan de hand is, wil je de helpdesk bellen...overbelast zogenaamd, gewoon te weinig personeel daar :r

Flickr | Lego collectie

• DeadKennedy
  • Laatst online: 10:31
ik ken het :( kan je niet eens fatsoenlijk uitflippen op die oelie's die daar aan de telefoon zitten....
maarja, nu is het hier wel weer goed, en ik denk dat ik overall wel heeeeel gelukkig mag zijn met @home
ping is binnen nederland altijd wel onder de 100, en download is helemaal top met 300+kB/s

WEBN & chill (@IBKR)

• Speedy
Het ergste is dat ik ze mail met traceroutes van die slechteverbinding (timeouts, hoge ping), krijg ik dit terug:

---------------------------

Op dit moment zijn er geen problemen bekend op ons netwerk wat uw snelheid zou kunnen beïnvloeden.

Wij raden u aan om telefonisch contact op te nemen met onze Klantenservice zodat deze uw verbinding kunnen doormeten.

Wij willen u verzoeken vooraf de @Home software te installeren zodat wij het probleem correct kunnen onderzoeken.

---------------------------------

Die lui zijn niet goedwijs, want bellen gaat niet eens s'avonds.

Flickr | Lego collectie

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bij mij is het wel vet snel (meestal).. alleen ligt het er soms wel es even uit..

Kijk ik in het boekje wat ik er aan kan doen staat er idd: 'Controleer of je computer en monitor aanstaan.' Ja DUUHH!!! ;)

• IceStorm
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hehe.. handleiding rulen altijd :)... Iig roelt @home ECHT wel...

* IceStorm krijgt spontaan zin om zijn @home-klapperjte erbij te pakken MET de @home starters gids :)

Verwijderd

De verbinding is vaak redelijk snel 250Kbps
(is wel wat anders als de max theoritische snelheid van 3,8MBps maar toch niet slecht) Alleen helaas tussen een uur of 8 en 10.. is het verschrikkelijk! Dan komen m'n pings niet eens lekker door!

Verder nog een probleempje.. de gasten hebben me een login en password gegeven ... nu ga ik die proberen.. en bestaat mm'n account niet eens.... pff ben benieuwd of m'n account weer bestaat als ze facturen gaan versturen....

• Speedy
Ja tuurlijk, die facturen machine is de enige die fatsoenlijk werkt daar!
Weet iemand hoe ik netdiag kan installeren zonder dat ik die :r browser van @Home moet installeren?

Flickr | Lego collectie

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

bij ons zijn de home gasten inmiddels bezig (harlingen). de kabels liggen al op de meeste plekken

is et nu echt zo slecht, of alleen op bepaalde plekken (tag, waar woon je ergens)

en kan je gewoon blijven modemen als nood

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• Pino64
  • Laatst online: 23-08 13:33
Ik snap die handleiding al. Ik werk zo af en toe een beetje bij in een comp.zaak en had iemand aan de lijn. Hij kon niet verbinden met de server. Ik vroeg, staat de server nog wel aan dan?:) Ja, de server stond aan, maar het beeldscherm was kapot zei hij dus kon er niet naar kijken. Toen zei ik dat het erg lastig werd zonder beeld.....etc. etc.
Uiteindelijk heb ik hem op de resetknop laten drukken, EN alles werkte weer, zelfs het beeldscherm hehehe:) Hij zat vast:)

• Speedy
Ik woon in Enschede. Het gaat hier 3 maand prima, dan 3 maand ruk, zo al een jaar lang. En je hebt wel verbinding, maar met een ping van 200-250 s'avonds is voor mij de lol er wel af. Ik weet niet wat jullie als minimum eis zien, maar vind 50 voor kabel toch wel normaal, en dat kan @Home ook wel halen als ze hun best doen (dus netwerk uitbreiden gelijk met het aantal abbo's en niet alleen maar abbo's aannemen).
En met een gewoon modem heb ik die ping van 200 ook, dus dat is geen oplossing (buiten dat het dan wel erg veel geld gaat kosten), ISDN vind ik een beetje dubbelop geld verspilling.

Flickr | Lego collectie

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Kijk, pings van 200 ms kan ik op zich nog mee leven. Dan heb ik hetzelfde als m'n ouwe modempje. Maar op het moment is het tussen de 500 en 600, en gisteren ook. Dit moet niet lang meer zo doorgaan :(

• Speedy
Hallo, ping van 200 mee kunnen leven? Jij misschien, maar ik neem @Home voor wat ze beloven, supersnel online gamen....nou dat kan je wel shaken zo. Maar idd, die pings van vanavond was helemaal erg :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Pas een nieuwe @home aansluiting (brabant).
Downloads met manager gem. 300 Kbyte/sec. (geen Kbit). Moet met flashget aantal downloads naar max. 4 zetten anders kan mijn systeem de datastroom niet verwerken.
Voor het geval er opmerkingen over mijn systeemsnelheid komen: P750, 256Mb, 60 Gb Udma 66 5400, 20 Gb Udma 33 7200.

• Major Carnage
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

@home roelt in brabant zeker ja.. lage ping, vette downloads etc

Die handleiding moet je trouwens ECHT een keer lezen; je komt niet meer bij..<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>De deelname aan meer dan tweee chat-sessies per met de @Home Service verbonden computer (of device) is niet toegestaan. Hieronder is inbegrepen het gebruik van geautomatiseerde chat-machines (zgn bots of clones) De bots of clones mogen alleen gebruikt worden als de verantwoordelijke Abonnee fysiek aanwezig is in de ruimte vanwaar de bots of clones opereren.[/quote]

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• lambi80
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Major, wat is je 3d mark 2k score met dat sysje van je?

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

• TriAthlon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

TriAthlon

InGeenJeus

-------------------------------------------
Het leven draait alleen maar om deze zin !!

• Palomar
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 23:48 schreef p500mmx het volgende:
Pas een nieuwe @home aansluiting (brabant).
Downloads met manager gem. 300 Kbyte/sec. (geen Kbit). Moet met flashget aantal downloads naar max. 4 zetten anders kan mijn systeem de datastroom niet verwerken.
Voor het geval er opmerkingen over mijn systeemsnelheid komen: P750, 256Mb, 60 Gb Udma 66 5400, 20 Gb Udma 33 7200.[/quote]nou dat lijkt me wat overdreven.. kijk dat mn 486 in me netwerk de datastroom soms niet helemaal aankan ok.. maar zo'n vette bak heeft echt geen problemen met snelheden als 500KB/s.. of er moet iets gigantisch fout zijn met je pc...

Verwijderd

De netdiag is erg simpel te instaleren.
doe ik ook altijd.
even uit mijn hoofd hoor, geen zin om de cd te pakken:
@home CD, dan tools, dan nog ergens een dir, dan setup.exe.
Zoek maar even, je vind hem wel. een dir met een stuk of 10 files erin d8 ik.
Je krijgt dan heel even een @home logotje te zien, verder niets. de zoooi is dan op c:@home geinstalld

Verwijderd

...en wat is dat NETDIAG dan precies?

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 oktober 2000 15:16 schreef natas het volgende:
De verbinding is vaak redelijk snel 250Kbps
(is wel wat anders als de max theoritische snelheid van 3,8MBps maar toch niet slecht) Alleen helaas tussen een uur of 8 en 10.. is het verschrikkelijk! Dan komen m'n pings niet eens lekker door!

Verder nog een probleempje.. de gasten hebben me een login en password gegeven ... nu ga ik die proberen.. en bestaat mm'n account niet eens.... pff ben benieuwd of m'n account weer bestaat als ze facturen gaan versturen....

>:)[/quote]Ik dacht dat het Theoretisch 10 Mbit per seconde was, dus 1,2 Mbyte per seconde???

PS.
mijn snelste download was stabiel rond de 700 Kbyte per seconde met 16 threads en LeechFTP :)

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Beste rick_h,

Nee, niet overdreven. Als ik MASS downloader gebruik dan zijn er download pieken van 4 Mb/sec. Mijn systeem gaat niet plat of zo maar wordt dan traag (downloaden gaat normaal door). Na enige seconden wordt alles weer normaal. Ik wil tijdens het downloaden normaal door surfen. Vandaar!

Verwijderd

damn de laatste paar dagen een packetloss van 80% bij @home.. Vandaar de naam waarschijnlijk.. m'n ip-pakketjes komen niet verder dan m'n home! :(

Verwijderd

Ik ben een tevreden klat van @home (zwolle).
De downloadsnelheden liggen meestal boven de 120kb/s de laatste tijd. Ik heb echter nog nooit hoger dan 700kb/s gehaald. (ok, met ftp wel...) Maar dat hoeft ook niet. Ik vind het snel zat! Online gamen werkt perfect!! Heel afentoe is de ping tehoog, maar dat komt zelden voor! (en ik game ook gewoon overdag...)
Nou maar hopen dat ze niet samen gaan met upc....

Verwijderd

arrggg, @Home ZUIGT gigantisch, al weken slechte ping hier (500/600) Enschede !!!
ik ben 0800-0094, altijd dat klere bandtje !!!

AAAAATTTHOOOOMMMEEEE SSSUUUCCKSSS, en het is net UPC ook zo klote

• IceStorm
  • Laatst online: 25-08 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 16:40 schreef p500mmx het volgende:
Nee, niet overdreven. Als ik MASS downloader gebruik dan zijn er download pieken van 4 Mb/sec.[/quote]Uhm hallo?? 4 mb/sec? Ga me dat eens uitleggen. De theoretische max van @home is 3,8 mbps dus dat wordt al moeilijk en dan komt er nog eens bij dat je sowieso gewoon te maken hebt met je netwerkkaart. Die is lekker 10 mbit (of is iig op 10 mbit met @home verbonden :) dus dat wordt nog VEEEEL lastiger...
Maar ik houd me aanbevolen voor eventuele technische tweaks :)...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 17:40
Ik lees een aantal reacties waarin ze 't hebben over een @Home CD.
Die hebbik dus niet gehad ;)
Zelfs de kabels heeft 'ie gewoon afgemeten en d'r geen stekkertjes op gezet. 'k had nog wel een paar kabeltjes liggen ;). Dit onder 't mom van "hoeveel moet je hebben, gewoon maar 18 meter, daar hebbie recht op" en geeft me een stuk van pak-'m-beet 35 meter.

alleen over de beloofde bandbreedte, die was volgens mij maar 2 Mbit/sec download en 1 stream van 16kbit upload. ('t is niet de max-speed van de COM-21 modems, want die ligt volgens mij op +/- 20Mbit full-duplex ;))
Die upload is echt een beperking, maar de download halen ze op de rustige momenten ('s nachts & 's ochtends) echt makkelijk. mijn top-speed (over 670 MB) was ruim 600 kbyte/s

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Speedy
Als je die CD wil (die je bij je installatie hoort te krijgen) moet je @Home bellen, dan sturen ze je er zo 1 op. Ik heb er nu 2 liggen...
En de ping gaat weer richting 600 en telefoon werkt niet, e-mail duurt dagen voor een flut reactie dat ze geen problemen zien..maar ik trace nu van alles, gaat 5MB straks richting @Home aan JPG's :)

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1