Toon posts:

Logitech installatie problemen...

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Windows 98 SE weer opnieuw geinstalleerd. Alles werkt perfect. Behalve... m'n Logitech Wingman Force Joystick (USB) en Wingman Gamepad (gameport)...

Elke keer loopt de installatie vast als de boel (na de bij Logitech gebruikelijke herstart) gededecteerd moet worden (kijken of alles goed is). Maakt niet uit welke controller ik probeer aan te sluiten.
Gedonder is ook dat de computer vervolgens ELKE KEER vastloopt, omdat 'ie steeds dat setup programma weer wil opstarten. Dus moet je elke keer weer naar de safe mode en zo. Tering.

Ik heb ook al geprobeerd om voor de uiteindelijke detectie te cancelen en dan via de spelcontrollers de boel toe te voegen (toe voegen en dan via de Win98 CD drivers openen en zo), maar dat werkt ook niet.

Het maakt niet uit welke van de twee ik probeer te installeren. Het lukt gewoon niet. Elke keer doe ik een complete uninstall, haal zelfs het registry leeg: niets helpt. Ik wordt er doodziek van. Ik ben er nu al UREN mee bezig.

Op de Logitech site is een prog om de detectie van serial poorten te regelen, want dat schijnt problemen te geven, maar dat helpt ook geen ene moer.

WIE O WIE kan mij HELPEN?

HELP!

Verwijderd

installeer je soms mouseware?
Probeer het zonder dat programma te doen want dat zorgt vooral voor veel problemen.

Verwijderd

Ik hoop dat ik je helpen kan...
Heb namelijk hetzelfde gesodemieter gehad.
Uiteindelijke oplossing was voor mij, dat ik die joystick heb verkocht en een Thrustmaster heb gekocht.
Vertel eens wat meer over je specs, misschien dat het wat duidelijker wordt. Heb je trouwens die USB-patch voor 98 SE gedownload? Misschien dat die helpt.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, wat al ik zeggen... Kom ik er na 4 uur gekloot achter dat ik toch niet de ALLERLAATSTE drivers had. Heel dom dus, eigenlijk... En met die drivers werkt alles dus wel. Maar misschien komt het ook wel door alles wat ik er voor heb geprobeerd en geinstalleerd.

Nou ja, bedankt voor jullie aandacht... ;)