MSI G4TI4400-vtd ipv R8500

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Ik kan voor een leuk prijsje deze kaart (128mn) overnemen en mijn huidige R8500LE64mb weer doorverkopen, kost me uiteindelijk iets van €35.
Is dit een beetje een leuke kaart onder GF4's, of moet ik rekening houden met moederborden waar hij niet in past, spellen die vast kunnen lopen of andere leuke dingen.
Als ik hier het forum doorspit, kom ik wel erg veel mensen tegen met problemen in combinatie met een GF4. Zijn er ook mensen die wel tevreden zijn?

De snelheid hoef ik het niet echt voor te doen, ik schat 15% verschil sneller bij moderne spellen.
Maar ik dacht misschien is hij wat meer toekomst gericht (128mb) en alle beetjes helpen.
En misschien werkt TVtool ook, dan kan ik hopelijk divxfilms zonder zwarte balken op de tv kijken.

Zijn er hier wat ervaringscijfers??

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

* Rival24 heeft er 1 :). Erg fijne kaart, ook ViVo, dus als je dat leuk vindt...... Qua 2D (sommige mensen doen daar erg moeilijk over), geeft hij erg scherp beeld op mijn Iiyama VMP 451 op 1600x1200@85hz.[/me]

Tvtool 6.5 werkt hier prima.

Verwijderd

Dit kun je echt wel in vele andere topics vinden.

Dit topic is gesloten.