[CD-R's]Opslaan van deze dingen, kan dat goed gaan

Pagina: 1
Acties:

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Topicstarter
Ik heb dus een x-aantal cd-r's in een juwelcase. Nu heb ik die allemaal in zo'n papercase (zo'n papier hoesje) gedaan en dan in een doosje van 20 stuks opgeborgen.

Kan dat kwaad dat ze opelkaar "gedrukt"zitten? Ze zitten niet zo heel hard tegen elkaar maar er is in iedergeval meer contact op de cd-r dan als de cd in een juwelcase zit.

Als het geen kwaad kan dan heb ik nog een stuk of 50 juwelcases beschikbaar. gratis te krijgen.

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nee, dat kan geen kwaad. Je kunt ze ook in stapels van 1000 op elkaar stapelen, maar dan wordt het lastiger om een bepaalde cd te pakken ;)

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

het enigste gevaar wat er dan is, is of er zand in de hoesjes zitten of je broertje in de buurt is. >:)

kijk es mama, frisbees!!!!

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 21:30 schreef the_virus het volgende:
het enigste gevaar wat er dan is, is of er zand in de hoesjes zitten of je broertje in de buurt is. >:)

kijk es mama, frisbees!!!!
Broertjes :? ik heb twee schatten van dochters ( één van ruim 2 en één van 6,5 mnd) die de afgekeurde cd mogen hebben. Die zet ik ook altijd binnen hun hand bereik >:)

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Pas op, als ze ze breken zitten er scherpe kanten aan ;)

Als je maar zorgt dat er geen krassen op de CDs komen, ze niet in fel zonlicht komen dan zal deze methode lijkt mij geen problemen opleveren !

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:25
mja, je moet ook niet el cheapo cdrs hebben, als je van die blanco rommel bij elkaar in drukt dan heb je kans dat je zo de aluminium laag van de bovenkant afschraapt :|

XXXVI

• Fireman

Fireman

Topicstarter
Op zondag 14 juli 2002 19:40 schreef ephymerous het volgende:
mja, je moet ook niet el cheapo cdrs hebben, als je van die blanco rommel bij elkaar in drukt dan heb je kans dat je zo de aluminium laag van de bovenkant afschraapt :|
't zijn best wel degelijke, die TDK cd's zijn wel goed. En ze zitten in een papieren hoesje.

Deze zijn het:

Afbeeldingslocatie: http://www.tdk-europe.com/products/uk/datastr/recordablecd/images/CD-Ultra74_L.jpg

Pagina: 1