Seti client laatste tijd trager :(

Pagina: 1
Acties:

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:10
Ik draai nu zo'n 9 maanden seti, de eerste 8mnd deed de pc gemiddeld 3,5uur over een wu. Wu's met een hoge ar>1, rond de 3uur en wu's met een zeer lage ar, maximaal 4uur.

Nu de laatste 4 weken, schiet de gemiddelde tijd omhoog, over sweeet wu's, zeg maar, doet de pc nu 3uur en 45minuten , gemiddeld nu zo'n 4,5uur per wu:(

Iemand een idee waar dat aan kan liggen ?

Ik draai windows xp, bezit een xp1600, 756ddr. Het pc gebruik voor andere programmas die wat cpu tijd wegnemen voor een wu is gewoon hetzelfde gebleven. Dus ik zit nu niet overdreven te gamen bijvoorbeeld :)

Defragmenteren heb ik ook al geprobeerd, maar helaas ook dat werkte niet :(

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:22
Misschien een bug in de (mogelijke) nieuwe client ? Of dat er zowieso een bug in de client is geslopen ?

Defragmenteren heeft zowieso geen zin aangezien je cpu er niet sneller van word (8>

Seti zuigt zooo hard, echt een stelletje koeien die daaar aan mee doen zeg |:( }:O

...geintje ;)

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-05 09:36
wat kan zijn gebeurd is dat er een heleboel processon op de achtergrond draaien die je cpu opslurpen. Ik heb dat ook gehad maar na een complete installatie ( met win xp install c partitie weg gedonderd en nieuwe aangemaakt) issie weer een even snel als eerst

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 20:29 schreef Jimanez het volgende:
Ik draai nu zo'n 9 maanden seti, de eerste 8mnd deed de pc gemiddeld 3,5uur over een wu. Wu's met een hoge ar>1, rond de 3uur en wu's met een zeer lage ar, maximaal 4uur.
Heb ik ook een beetje "last" van. De angle is de laaste tijd erg laag.. Voorheen zat hij zo rond de 0,8 tot 1 en nu heb ik vaak 0,03xx en dat scheelt in je WU tijd.