[mysql] loginrechten

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 06:49
Ik heb nu op een server hier MySQL staan, maar ik wil graag vanaf een andere pc met het programma MySQL-front de DB kunnen beheren. Maar als ik op de server probeer in te loggen krijg ik de melding dat ik niet in mag loggen, ik begrijp natuurlijk wel dat het ligt aan dat in de database mysql niet is ingesteld dat ik in mag loggen (tenminste dat neem ik aan). Maar hoe kan ik instellen zodat ik vanaf mn pc op de server aan het werk kan?

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:49

Phydomir

Dennis

erm.. pass en user name instellen en dan in de apache config (als je dat draait) aangeven dat je msql dir voor "all" toegankelijk is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 06:49
Op zaterdag 13 juli 2002 20:42 schreef Phydomir het volgende:
erm.. pass en user name instellen en dan in de apache config (als je dat draait) aangeven dat je msql dir voor "all" toegankelijk is.
Maar ik kan wel vanaf alle bakken in phpMyAdmin maar met het programma MySQL-front moet ik denk ik iets instellen zodat ik erop mag.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

manual werk
en software instellen != P&W

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Dit topic is gesloten.