[cs]Loopt telkens vast

Pagina: 1
Acties:

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vandaag weer een paar keer cs gespeeld, en telkens liep dat spel vast. Het vreemde is dat ik dat met geen enkel ander spel en/of programma heb.

Is hier iets aan te doen?

Zie specs voor me...specs :)

iStockphoto

Verwijderd

lekker vage probleem omschrijving.

Geef wat meer info;

Wat voor error geeft ie?
Springt hij terug naar windows of moet je hard rebooten.
Wanneer gebeurt het? (springen schieten etc etc)
Heb je achtergrond proggies rennend?
Altijd na dezelfde tijd? (Word je kast niet te warm?)

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Op zaterdag 13 juli 2002 19:56 schreef BlizzarD het volgende:
Vandaag weer een paar keer cs gespeeld, en telkens liep dat spel vast. Het vreemde is dat ik dat met geen enkel ander spel en/of programma heb.

Is hier iets aan te doen?

Zie specs voor me...specs :)
Ik heb nu ook last van CS vastlopers, nergens anders vastlopers alleen maar CS.

Wat er bij mij gebeurt is dat hij echt MoeRVasT hangt en dat ik wel op mijn reset knop MOET duwen. Niet relax, Jedi Knight 2 kan ik een uur doen zonder probleem, alleen CS wil wel eens hangen.. De rest niet meer door \/ dat \/

Verder had ik eerst het probleem dat er meer dingen bleven hangen, maar nadat ik mijn GeForce 4 van 322/544 naar 310/530 terug had geclocked en mijn CPU van 1600+@1900 naar 1600+@1600+ had gezet had ik nerges meer last van. Lag dus aan mijn geheugen want dat trok het niet meer :'(

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Keesr
Ik denk gewoon dat ik Counter-Strike even opnieuw moet installeren maar daar hebbik niet zoveel zin in nu :o

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Halflife vind het gewoon niet leuk als je comp overgeclockt is :) blijft dan vaak lekker vasthangen :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• BlizzarD
  • Niet online
Heel cs blijft gewoon vast hangen en ik _MOET_ rebooten. Verder is helemaal niks in mijn pc overclocked, dus dat kan het niet zijn

En de ene keer gebeurd het na een paar minuten, maar had daarnet ook al dat het na een paar seconden was toen ik speelde

iStockphoto

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Ik had ook eerst vastlopers met alleen Halflife+Mods, en nu is het in één keer weg. Nooit vastlopers meer gehad :?. Maar mijn vastlopers waren ook precies hetzelfde. Altijd op een verschillend moment. Soms zelfs na 3 uur ofzo :D. Maar dan weer binnen 1 minuut.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 21:10
heb je al geprobeerd heel HL + alle MOD's te reinstallen?
maybe defragmenteren (eventueel formateren :+ )
alle onnodige achtergrondprocessen killen?

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Op zaterdag 13 juli 2002 20:38 schreef Keesr het volgende:

[..]

Ik heb nu ook last van CS vastlopers, nergens anders vastlopers alleen maar CS.

Wat er bij mij gebeurt is dat hij echt MoeRVasT hangt en dat ik wel op mijn reset knop MOET duwen. Niet relax, Jedi Knight 2 kan ik een uur doen zonder probleem, alleen CS wil wel eens hangen.. De rest niet meer door \/ dat \/

Verder had ik eerst het probleem dat er meer dingen bleven hangen, maar nadat ik mijn GeForce 4 van 322/544 naar 310/530 terug had geclocked en mijn CPU van 1600+@1900 naar 1600+@1600+ had gezet had ik nerges meer last van. Lag dus aan mijn geheugen want dat trok het niet meer :'(
Dit probleem heb ik ook 1 keer in de maand ofso :)

• BlizzarD
  • Niet online
Nah vaag! Net ga ik weer spelen, en heb ik gewoon 1 1/2 uur zonder problemen zitten cs-en. Daarna liep ie niet vast, had gewoon geen zin meer :)

Ik vind hl/cs maar vaag qua stabiliteit :?

iStockphoto

• Keesr
Ik vind ut maar irritant, ene keer is er een leuke map op en dan loopt ie vast IRRITANT de andere keer is er een klote map op draait ie lekker door :'(

Maarja, zal binnekort eens een reinstall CS doen :) Maar nog niet deze maand, eerst even morrowind >:)

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 18:45
Het kan ook aan je drivers voor je videokaart liggen, die kunnen ook wel is problemen geven en daardoor helemaal vastlopen...

Advies: Pak dus is een andere driver 8-)

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
ik klap er regelmatig uit en krijg een melding(dat is nog in CS, dan ok en dan heb ik weer windows)

net_send_packet error

ik kan direct weer connecten, maar dit gebeurt wel veel(soms ok helemaal niet maar meestal wel 2-3 keer per dag, dus is het wel storend

• BlizzarD
  • Niet online
En net weer een uurtje zitten spelen zonder vastloper.

iStockphoto

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zondag 14 juli 2002 11:11 schreef Japiyo het volgende:
ik klap er regelmatig uit en krijg een melding(dat is nog in CS, dan ok en dan heb ik weer windows)

net_send_packet error

ik kan direct weer connecten, maar dit gebeurt wel veel(soms ok helemaal niet maar meestal wel 2-3 keer per dag, dus is het wel storend
Dit heeft met je verbinding te maken, niet met HL of CS

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

hmm ik heb dit probleem ook, soms speel ik een dag zonder hangers en nu is het weer raak (ik speel geen hele dag maar bij wijs van spreken).
ik kan niet eens 3 minuten spelen
grrrrrrrrrr
en dan krijg ik als voutmelding dat er iets verkeerd is met me drivers
nv4_disp.dll
en ik heb zo wat alle detonators gebruikt (dat zijn er een boel >:) )
nu heb ik de orginele van Asus en weer het probleem
temps zijn ok XP1600 @ 54 graden
Nix geOCed en geen achtergrond proggies
Blijft vage poep.
ik denk dat er geen oplossing voor is maar ik meld het alleen ff
btw alles is up to date
ook VIa en mobo bios mijn spec. kan je onder lezen
veel suc6 de rest ik zal blijven proberen

• F.U.B.A.R
  • Laatst online: 15-11-2025
AMD patch downloaden. Ik had dezelfde symptomen (soms uren zonder probs spelen, soms na 1min freeze van het hele systeem).

Gewoon ff de nieuwe registerkey installen, en alle problemen zijn voorbij.
Pagina: 1