Verwijderd
Ik zou er eerst een avi van maken en die coverteren naar ani-gif. Nooit geprobeerd maar zou moeten werken.
suc6
suc6
Verwijderd
export functie in flash eens bekeken?
exporteren als HTML file met animated GIF voor de mensen die geen plugin hebben!
Zit dan automatisch een Gifje bij!
exporteren als HTML file met animated GIF voor de mensen die geen plugin hebben!
Zit dan automatisch een Gifje bij!
Als dat niet lukt kun je beter flash uninstallen
|{ brrr }] |
Verwijderd
en je heeeeel diep schamenOp zaterdag 13 juli 2002 21:55 schreef Yellow het volgende:
Als dat niet lukt kun je beter flash uninstallen
Verwijderd
wat is dat voor n omslachtige bullshit?!Op zaterdag 13 juli 2002 19:40 schreef ruskaur het volgende:
Ik zou er eerst een avi van maken en die coverteren naar ani-gif. Nooit geprobeerd maar zou moeten werken.
suc6
gewoon de exportopties bekijken zoals velen hier al zeiden
//edit: typen is moeilijk
* PaPa Eend weet zeker dat je swf gelijk naar gif kan exporteren, en dat gewoon in flash.
En als je van avi naar gif wil pak je ulead gif animator en importeer je em
En als je van avi naar gif wil pak je ulead gif animator en importeer je em
Verwijderd
nah ik zet meestal ook mijn SWF eerst op VHS en dan via een beamer naar DIVx en dan maak ik er pas een GIF van
Verwijderd
zo direct?Op zaterdag 13 juli 2002 22:29 schreef zkywalker het volgende:
nah ik zet meestal ook mijn SWF eerst op VHS en dan via een beamer naar DIVx en dan maak ik er pas een GIF van
ik pak meestal mn video8 camera om de SWF op te nemen
nouja genoeg gekheid op n stokje
gewoon exporteren naar gif vanuit flash dus
Dat maak ik wel uit en hoef ik zeker niet op deze manier van jou te horen, dus dimmen AUBOp zaterdag 13 juli 2002 22:32 schreef zkywalker het volgende:
SLOTJUHHHHH
Je hebt wel gelijk, Tomeseli, je vraag is erg basic. Lees de handleiding eens door of rammel eens op F1, maar kom zeker niet hier met je n00b vragen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()