Goei Stategy Spel gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:13
Het zit op deze manier.

Ik en een maat van me gamen hierzo via het lan heel wat af.
Nu wil ik een keertje gamen en dan niet een potje van 3 uur maar meer iets in de rochting van een paar dagen.
Is er zon game op de markt?
en de levels moetn wel HUGE zijn.

Het mag een browser game zijn(zoiets als planetarion)zolang ik het maar op me lan kan draaien zonder internet verbinding.

Een game zoals warcraft zou helemaal te gek zijn zolang het maar lekker lang leuk blijft.

is er zoeits op de markt?

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Typen ze allemaal zo in [Hoogerheide]???? :+
Mischien staat het wel stoer, maar daarvoor zijn er wel andere sites :o

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59
Je zou Shogun Total War kunnen proberen , Daar kan je echt hele weken zoet mee zijn .

• AcIDeR
Op zaterdag 13 juli 2002 18:45 schreef -Skyhawk- het volgende:
Typen ze allemaal zo in [Hoogerheide]???? :+
Mischien staat het wel stoer, maar daarvoor zijn er wel andere sites :o
wat doe ik fout dan?

kan ik het helpen dat ik ook maar dislecties ben en 56k6 heb dus lekker gehaast ben.!

en shogun heb ik al gedaan maar das saai via het netwerk.

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:23
Civilization 3.
turn to based dus het duurt zo ie zo lang, maar wel gewoon slaap verwekkend.

Warcraft 3 duurt niet meer zo lang, vanwege het foodlimiet van 90 en toch de redelijk kleine mappen. een potje wat lang duurt is ongeveer zo 1 uur.

Mij lijkt het persoonlijk niks aan om een turn to based spel te spelen op een lan, ik hou meer van de RTS spellen. Je kan bijvoorbeeld Age Of Empires 1/2 gaan spelen. Kan erg lang duren.
P.S het tijdslimiet hangt natuurlijk ook af van je tegenstander :)

• AcIDeR
over warcraft 3 en dan langste potje was 3 uur.

en dat was 2vs2(ik en cpu tegen me maat en cpu)

en turnbased is niet leuk nee.

liefs iets dat je snachts kunt laten lopen zodat je smorgens bv veel geld hebt

Verwijderd

Total Annihilation is nog steeds de beste massa RTS...en voor ECHTE tactische RTS zou ik gaan voor Shogun of Warrior Kings..

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Hele goeie waar je in ieder geval een paar uur mee zoet kan zijn en waar 3 uurs multiplayer battles nog steeds interessant zijn: Earth 2150 en The Moon Project.

Ik heb Earth 2150 al her den der gezien voor 5 euro (witte boekhandel.

Is een zeer tactisch spel. De massavernietigingswapens krijg je ook pas na een uur of anderhalf. Je kan zelf bepalen welke technieken (wapens ed) je gaat researchen.

The Moon Project is trouwens vervolg op Earth 2150. Enkele units erbij en wapens erbij.

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Researches kunnen desgewenst ook sneller (speed 1/2/4/8 maal).

Verwijderd

• Heroes of Might and Magic IV
• Age of Wonders II: The Wizard's Throne
• Battle Realms

:)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gazzilionare (Deluxe :?).
Zeer leuk strategiespel waar je, ook tegen elkaar, uren mee kan spelen. :)

Eén probleem: Multiplayer kan alleen op 1 PC, of je moet telkens savegames mailen.

🌞🍃

Verwijderd

uren spelen houd ik niet vol !!!!!!!!!!
ben bij war3 na 3 uur ermee gestopt ,
en gelijk 2 dagen niet meer gespeeld

Geef mij toch maar fps

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Settlers vind ik altijd slaapverwekkend lang duren :z

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

als je een game zoekt die de grootste mappen heeft die bij rts te vinden zijn: Cossacks (moet je wel de addon hebben, maar dan heb je ook 4x grotere huge mappen)

total annihilation heeft natuurlijk ook grote mappen maar die zijn zelfs niet zo groot als die van cossacks :)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:06
Empire Earth. heeft een enorme tijdsspanne.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• AcIDeR
Op zaterdag 13 juli 2002 19:14 schreef DataBeest het volgende:
Gazzilionare (Deluxe :?).
Zeer leuk strategiespel waar je, ook tegen elkaar, uren mee kan spelen. :)

Eén probleem: Multiplayer kan alleen op 1 PC, of je moet telkens savegames mailen.
wat is hun site?

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Op zaterdag 13 juli schreef knightofn1:
total annihilation heeft natuurlijk ook grote mappen maar die zijn zelfs niet zo groot als die van cossacks :)
Ooit op Real Earth gespeeld? :D

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

das geen lanspel en als het wel zo is geef dan een link ofzo

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

RealEarth is een map voor TA...

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:07
Op zaterdag 13 juli 2002 18:52 schreef Rody het volgende:
Civilization 3.
turn to based dus het duurt zo ie zo lang, maar wel gewoon slaap verwekkend.
Civ3 is geeneens multiplayer knuppel :Y) :*

Je kan trouwens Civ2 wel multiplayer spelen. Ik las ook nog iets over simultaneous moves. Zodat je dus niet meer op elkaar hoeft te wachten!!!!!! Moet je ff zoeken op www.civfanatics.com.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Op zaterdag 13 juli 2002 21:26 schreef DroogKloot het volgende:
RealEarth is een map voor TA...
tja zelfs groter dan die map waarschijnlijk
die huge maps van cossacks zijn te vergelijken met die 64mb+ mappen, maar dan 4x zo groot.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 20:58

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Ik zou ook zeggen earth 2150 we zijn na 2 dagen gestopt, omdat het gewoon onmogelijk was door elkaars verdediging heen te komen. Mischien als je 3 dagen of langer gaat spelen dat t lukt.

Verwijderd

Red alert 2 yuris revenge

goede units, leuk tegen elkaar. Grote maps. Is

Starcraft brood wars

Zeer goede A.I, units zijn goed getweaked. Alleen is het spel uit 98. Maar het is nog steeds great work.

• broes_willems

broes_willems

kippie hachee moddereter

Op zondag 14 juli 2002 05:25 schreef Freddy_Fish het volgende:
Ik zou ook zeggen earth 2150 we zijn na 2 dagen gestopt, omdat het gewoon onmogelijk was door elkaars verdediging heen te komen. Mischien als je 3 dagen of langer gaat spelen dat t lukt.
Het lukt wel maar dan moet je de unit limit uitzetten!!
Als je een unit limit hebt dus zeg met 30 tanks of mechs aankomt tegen een basis vol met verdedigingstorens dan redt je het nooit.
Gewoon unit limit af en de resolutie misschien iets omlaag.

Misschien speelde je wel met de 'automatic cash flow' optie. Dan kan de ander heel makkelijk blijven bouwen. Je kan daarentegen ook met 'resource gathering' spelen. Degene die de meeste mijnvelden weet te bemachtihgen en ze goed weet te verdedigen zal de grootste legers kunnen bouwen. Als je van de ander de inkomstenbron afsnijdt krijg je al snel een verschuiving van de balans.
al met al geeft het interessante potjes.
Het meest interessant en tactisch is echter met automatische cashflow (5000/min), 'destroy all structures' om te winnen en geen unit limit. 8-)

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

sorry hoor maar ...... ;)
bij red alert 2 zit je haast al in iemand zijn basis als je je eigen basis verlaat :P
ZO groot zijn die mappen :D
tuurlijk is het spel wel aardig om te lannen maar het is meer voor korte potjes (uur en minder). Daarbij komt ook nog; al wil je met 6 spelers gaan lannen dan is er altijd wel 1 die je niet ziet wanneer je de games joined. We hadden er bijna een complete nacht aan besteed hoe we dat voor elkaar kregen :z

Verwijderd

Doe Homeworld en dan Skirmish-mode. :)

Download een paar leuke modjes en je kunt het ook spelen in een Star Wars of Star Trek omgeving. :P

Misschien is Traffic Giant wel leuk... 8-)
En anders een "oud" spelletje Machines. Heb ik ooit es voor vijf piek bij de Free Record Shop gekocht. Is van Acclaim.
Ook leuk in Skirmish-mode. Werkt trouwens niet met XP en 2000.

• Enigma69855
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Ik zou ook zeggen Total Annihilation, ik ben hele dagen zoet geweest met 1 tegen 1 op de map 7 islands.... toch wel een van de grotere maps (en geen problemen met resources :))

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

• AcIDeR
Ik wil wel een game dat er een beetje fatsoenlijk uitziet.

Starcraft rullez big time maar dat spelen we al 3 uur per dag ofzo.

ik denk dat ik effe ga kijken naar the moon project.

en crosark ofzo is wel vet maar niet mijn type game!

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 13:38 schreef AcIDeR het volgende:
Ik wil wel een game dat er een beetje fatsoenlijk uitziet.

Starcraft rullez big time maar dat spelen we al 3 uur per dag ofzo.

ik denk dat ik effe ga kijken naar the moon project.

en crosark ofzo is wel vet maar niet mijn type game!
Total Annihilation is Mooi! (nog steeds) de units zijn VOLLEDIG 3D...duz geen 2D westwood troep en je kan gigantische mappen Downloaden met eilandjes, vulkanen en grote continenten + hele grote stukken zee waarop je mega zeeslagen kan houden.. :9~

Verwijderd

Hallo !!!
Homeworld er niet leuk uit zien ??? !!!
En Machines ziet er ook niet beroerd uit!!!

Niet te verwend hè :P

• TheKeeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08-2025

TheKeeper

In 2 words: NO!

Op zaterdag 13 juli 2002 18:53 schreef AcIDeR het volgende:
over warcraft 3 en dan langste potje was 3 uur.

en dat was 2vs2(ik en cpu tegen me maat en cpu)
Speel dan een de grootste map 1 vs 1, maar laat die ff editen door iemand anders zodat er wat meer hostile neutral beestjes in voor komen. Of maak er een soort 'capture the flag' spel van. Wedden dat je dan langer bezig bent. De pc is namelijk heel snel in z'n handelingen. 'T is mij namelijk nog nooit gelukt om 3 knights van de pc binnen 2 seconden alle 3 de lucht in te krijgen (ja, ik speelde night elf).

Het menselijk 'falen' maakt het dan juist zo leuk.

Verwijderd

Wat ook wel leuk is, is Metal Fatigue.
C&C RA2 is total shit, C&C 1 en Tiberian sun zijn oud maar goed.

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 20:58

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Total Annihilation zit je alleen wel met het maximum aantal units van 200 wat een beetje jammer blijft.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38

Croga

The Unreasonable Man

Op maandag 15 juli 2002 07:21 schreef Freddy_Fish het volgende:
Total Annihilation zit je alleen wel met het maximum aantal units van 200 wat een beetje jammer blijft.
Dan moet je dus ff je .ini file editen heh :)
Die limiet zat er in omdat de meeste PCs indertijd niet snel genoeg waren om met meer units overweg te kunnen, maar ondertussen zijn er genoeg resources op het internet te vinden over hoe deze limiet te verhogen is.... 500 is mijn standaard instelling....

• oVRoM
  • Niet online
Transport Tycoon Deluxe... Is tijden te spelen, en blijft nog leuk ook :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:30

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zondag 14 juli 2002 10:56 schreef Cazzz het volgende:

Starcraft brood wars toch :?
Helemaal mee eens. Ik speel het nog heel vaak met een vriend van mij. Als je niet rushed (ook leuk af en toe >:) ) dan kan een potje lang duren. Het is een oud spel, maar het wordt nog echt veel gespeeld en het blijft gewoon heel gaaf :)

Verwijderd

Age of Empire2
Empire Earth

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
empire earth... ik en een maat van me gingen tegen elkaar hakken... duurde ongeveer een nacht voordat de 1 de ander had afgehakt. De levels zijn namelijk HUGE++ :P

Xbox360 gamerprofile

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-01 11:16
Age of Empires (2)
Red Alert ( 1, 2, Tiberian Sun)
En check de nieuwe PC Gameplay, er staan veel nieuwe strategy games op het punt gereleased te worden. :)

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 14:26 schreef Grunneger het volgende:
Hallo !!!
Homeworld er niet leuk uit zien ??? !!!
En Machines ziet er ook niet beroerd uit!!!

Niet te verwend hè :P
Bij beide spellen heb je na een tijdje geen resources meer
Tenzij je Homeworld Catacalysm bedoeld, daar zijn resources minder belangrijk (vanwege "unit limiet")

Dus als je homeworld gaat doen zit je na een tijdje met stenen naar elkaar te gooien ;)
Machines is wel grappig spel, alleen gaat vervelen na een tijdje (IMO)
Maar ziet er wel erg :9 uit ;)

Verwijderd

Kun je bij Multiplayer Homeworld dan niet die resource injection aanzetten? Kan bij skirmish in ieder geval wel, geen enkel probleem met resources dan hoor :)

Verwijderd

IMHO zijn dit de leukste strategiegames:

* Age of Empires 1 & 2
* Star Wars Galactic Battlegrounds Ik weet het, 't is een AoE2 kloon (ow wat leuk :D een woordspeling). Ik ben eigenlijk gewoon een soort AoE-mutant of zoiets.
* Civilisation III (wel turnbased, maar niet minder leuk)

Verwijderd

Als je echt uren aan de slag wilt kom je toch uit bij Cossacks: The Art of War. Dit is een aanpassing op Cossacks: European Wars en helemaal gericht op multiplay! Je kan dus instellen hoe lang je niet kan/mag aanvallen om rushtactics eruit te halen. Je kan instellen of je geen muren mag bouwen of dat muren extra duur zijn om te voorkomen dat iemand zich helemaal inbouwt.

Al die nieuwe toegevoegde regels zitten er vooral in om de duur van de potjes te verkorten omdat het nogal lang kan duren als je je verdedigend opstelt. Het is echt een fantastisch spel waar heel veel in zit. Tactics zijn erg belangrijk. Het is moeilijk om een overwicht te krijgen (zeker als je met meer als 2 speelt). Ik zou echter wel ff de tutorial spelen voor je aan de slag gaat, het systeem kost even tijd om aan te wennen...

Veel speelplezier!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Op maandag 15 juli 2002 16:01 schreef gnimmeL_kraD het volgende:
empire earth... ik en een maat van me gingen tegen elkaar hakken... duurde ongeveer een nacht voordat de 1 de ander had afgehakt. De levels zijn namelijk HUGE++ :P
mwa die potjes duren echt een eeuwigheid, maar dat heeft meer te maken met die geweldige bugs (overgang age,towers die upgrade worden, etc) die ervoor zorgen dat de snelheid in multiplayer ongelofelijk traag is.
Dat die mappen nou zo ongelofelijk groot zijn ... nou nee. het is nog net niet zo erg zoals bij red alert 2, maar als je met 6 mensen tegen elkaar speelt dan zit je echt dicht opelkaar.

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Op maandag 15 juli 2002 07:53 schreef oVRoM het volgende:
Transport Tycoon Deluxe... Is tijden te spelen, en blijft nog leuk ook :)
Inderdaad een spel waar je wel een paar dagen zoet mee bent. Ik heb het nog nooit multiplayer gespeeld, maar het lijkt me reuze leuk.

Krijg je alleen niet dat je elkaar heel makkelijk kunt naaien door land om iemand anders zijn spoorlijn te kopen, en dat soort geintjes?

Anyway, ik zou niet turn based gaan, dat is over het algemeen niet zo leuk voor multiplayer.

Ah, voor de leukste spellen om je echt lang zoet te houden moet je natuurlijk die computer aan de kant zetten. Axis and Allies, of Advanced Civilization. Heb je wel wat meer dan 2 spelers nodig.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Age of Empires 1/2 en Starcraft vind ik de leukste strategie spellen... Beter dan de Red Alert *KOTS* series.

• Brent
Op maandag 15 juli 2002 22:27 schreef Arjuna het volgende:
Star Wars Galactic Battlegrounds Ik weet het, 't is een AoE2 kloon (ow wat leuk :D een woordspeling). Ik ben eigenlijk gewoon een soort AoE-mutant of zoiets.
daar heb ik nou ook last van :) SWGB rulez! (zeker met expansion pack!)

Verwijderd

heeft iemand misschien een realistische mod voor RA2 of starcraft.
Ik heb het niet zo op mindcontrol, mutanten, en vliegende schotels.
Geef mij maar abrahms, migs, paratropers, siege tanks(bestaat niet maar is wel realistisch)

• Brent
Op dinsdag 16 juli 2002 12:06 schreef Cazzz het volgende:
Geef mij maar abrahms, migs, paratropers, siege tanks(bestaat niet maar is wel realistisch)
Empire Earth lijkt me wel wat voor jou

Verwijderd

is die al uit dan?
Dat is toch dat je met de neaderthalers begint en danvia de franse revolutie naar nu gaat en in de toekomst eindigt?

als ik het geld had wel, voor nu hoop ik dat er een goede mod is

Verwijderd

simpel: ALLE Westwood games (mja, ok, renegade is een uitzondering :))

Transport Tycoon is idd leuk, ben zelf nog op zoek naar een versie die op een hedendaagse windows wil starten,
Industry Giant2 vond ik ook wel cool, maar deed me toch weer naar Transport Tycoon snakken omdat het wat gelimiteerder is.

• Ramon
  • Laatst online: 20:07
Er is een windows versie van transport tycoon deluxe.

Die werkt gewoon.

Voor win2k moet je daar met een tooltje op win9x mode zetten, en dan is het ook fullscreen met muziek ed.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

idd total annihilation
we hebben ooit op een lan met 3 man gespeeld op een vergrote metal map

geloof dat de unit-limit op 2500 stond ofzo :)
iig duurde het 5 uur voor de 1 er was afgeknikkerd
en 12 uur voor het gehele potje :)

gewoon tof om aanvals golven van 100 brawlers te sturen. alleen als afleiding >:)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Brent
Op dinsdag 16 juli 2002 12:28 schreef Cazzz het volgende:
is die al uit dan?
Dat is toch dat je met de neaderthalers begint en danvia de franse revolutie naar nu gaat en in de toekomst eindigt?
yep dat is em. hij is al een half jaartje uit hoor. der zit zelfs al een expansion pack aan te komen.

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01 15:52
Op dinsdag 16 juli 2002 12:49 schreef heuveltje het volgende:
idd total annihilation
we hebben ooit op een lan met 3 man gespeeld op een vergrote metal map

geloof dat de unit-limit op 2500 stond ofzo :)
iig duurde het 5 uur voor de 1 er was afgeknikkerd
en 12 uur voor het gehele potje :)

gewoon tof om aanvals golven van 100 brawlers te sturen. alleen als afleiding >:)
No shit!
mijn limiet staat op 5000 units. en dan met 2 man een potje van 6 uur spelen, en dan gewoon maar stoppen, omdat we niet verder komen, en het al laat begon te worden :S

echt SUPER
kehb namelijk ook de official addons [Core Contingency en Battle Tactics] en je kan gewoon bij http://www.planetannihilation.com genoeg extratjes vinden hiervoor

en die maps,..... echt NIET normaal!
gewoon een minuut ofzow voordat je nuke van de ene hoek naar de andere hoek gaat [oude Real Earth, niet de nieuwere]

check it out... je zal er dagen plezier aan hebben... vooral ook de kewle oorlogs muziek ;)

pr0mpt - It never hurts to help!

Verwijderd

Wat ik me bedacht toen ik me andere topic poste, er is nooit een rts die gebaseerd is op deze tijd, en ook nog realistisch is.
Er zitten altijd wel mechs in of andere ongein.
Of zit ik er kompleet naast?

Als er neit zon realistische 2002 rts is, zou er dan een markt voor zijn (iemand intresse)??

En ik heb het hier wel over een war stimulatie geen tycoon(dat zijn meer sims)

Verwijderd

Cossacks: the art of war is wel redelijk tactisch. En je kan ook tenminste echte legers maken (5000 units per leger :P).

Ik vin het iig wel de beste rts die er op dit moment is, en wacht op deel 2 (expansion is reeds uit)!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:06
volgens mij kan een potje Anno 1602 multiplayer ook aardig lang duren :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Eagle Red voor RA2 of Yuri Revenge is wel cool.
http:planetcnc.com/eaglered d8 ik. In iedergeval planetcnc.com :)

• Brent
Op dinsdag 16 juli 2002 20:44 schreef Cazzz het volgende:
Wat ik me bedacht toen ik me andere topic poste, er is nooit een rts die gebaseerd is op deze tijd, en ook nog realistisch is.
empire earth dus. daarom vind ik dat spel zo leuk, want ik speel alleen maar het heden. dus met wapens die allemaal echt bestaan en geen mechs.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:45
Op woensdag 17 juli 2002 10:24 schreef Breepee het volgende:

[..]

empire earth dus. daarom vind ik dat spel zo leuk, want ik speel alleen maar het heden. dus met wapens die allemaal echt bestaan en geen mechs.
Kan je dat zelf uit kiezen dan bij het spel waar je begin ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:05
-Sudden Strike is ook wel realistisch en speelt zich af in WOII.
-Knights & Merchants speelt zich af in de Middeleeuwen.
-Age of Empires II

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Empire Earth. Laatst op ene lannetje ff zitten spelen en we waren met 1 potje zo'n 8 uur bezig. ;)

• Brent
Op woensdag 17 juli 2002 10:28 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Kan je dat zelf uit kiezen dan bij het spel waar je begin ?
jep, je kan je begin tijdperk en eindtijdperk instellen. als je als begin en eind de 'modern age' (de tijd waarin we nu leven) instelt, speel je dus gewoon de hele tijd in deze tijd :)

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Realistische mod is duidelijk: DeeZire -> voor alle c&c games...

SysSpec

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Op woensdag 17 juli 2002 10:38 schreef knarfyboy het volgende:
Empire Earth. Laatst op ene lannetje ff zitten spelen en we waren met 1 potje zo'n 8 uur bezig. ;)
dankzij de brakke (net)code van het spel ja :P
normaal kun je die potjes binnen 3 uur spelen, wanneer het niet ongelofelijk vertraagt zou zijn vanwege (bijvoorbeeld) een paar torentjes die geupgrade worden. :D (was wel handig om even naar de wc te gaan tijdens de lan, koffie zetten, bier tappen ;))
die build en unitlimit daarbij is ook vrij irritant. als je met 2 spelers speelt dan is het nog te doen. zodra je met meer dan 4 spelers gaat spelen kom je erg snel aan de limiet. Trouwens wanneer je tegen de computer skirmished zit het constant te cheaten met resources dus heeft die comp altijd zijn max aan units wanneer je het tegenkomt. Tja dan is het ook logisch dat je een aardig lang potje tegen zulke comps speelt :z

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

oeps

Verwijderd

Een multiplayer game waar je dagen mee bezig kunt zijn?
--> Conquest of the New World <--
Als je er de tijd voor neemt om dat te leren dan is dat zwaar gaaf met meerder spelers!

(Ik weet dat ik nu massaal wordt uitgelachen hier, maar dat risico neem ik dan maar >:) )

en ttd roelt trouwens ook nog steeds erg :)

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

conquest of the new world is idd een goed spel alleen is het volgens mij niet echt windows(XP)vriendelijk en lastig om het netwerk gedeelte aan de gang te krijgen.

Pagina: 1