Toon posts:

[CDR] Advies gevraagd philips cdrw1610

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat advies nodig om mijn $ terug te krijgen.

Ik heb in Nov 2001 een philips 1610 gekocht (tja dat was dom.... zul je nu denken)

Die heb ik dus inmiddels al 3 x omgeruild omdat hij geen cd meer kan bakken (wel cd's met fouten)

Ik brand ongeveer 3 cd's per week, ik heb die burner dus niet overbelast.

De media waar ik op brand is philips of maxell omdat dit redelijk goeie discs zijn, ik brand nu dus ook met 2x om fouten te voorkomen maar dat helpt ook niet.

Mijn vraag is nu, heeft iederee dezelfde elende met deze philips krengen of ligt dat aan mij?

andere hardware werkt prima en het ligt niet aan overbelasting via de voeding, de systemen waar ik de drive in heb gehad draaien allemaal stabiel en zijn van redelijk goeie kwaliteit.

Kan iemand mij advies geven hoe ik mijn $ terug kan krijgen of wat ik verder zou kunnen doen om dit probleem op te lossen (behalve elke 2 maanden een nieuwe brander te halen)

elk advies is welkom!

bedankt!

Verwijderd

ja ook probs met mijn philips pcrw804k :r
Hij zegt vaak dat een cd met succes gemaakt is, maar dan is de cd gewoon niet leesbaar. verder is de writer erg selectief wat cd's betreft, philips en sony cd's doen het goed, mmore en andere zooi vreetie niet.
binnenkort een neiwue halen denk ik...

Verwijderd

ik heb ook een 1610 gehad , het blijkt dat je iets in windows moet veranderen , ik kreeg er continu van die buffer fouten , wat je moest veranderen weet ik niet meer , intussen al 2 jaar geleden

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ding onder windows 98se en windows 2000 geprobeerd, toen maar op een redhat bak geprobeerd, ook problemen.

Het is in dit geval de hardware.

Ik denk dat ik ga proberen een ander merk brander te krijgen hoewel ze daar de vorige keer ook moeilijk over deden.

Ander merk of $ terug (hoop ik dan maar)

en anders heen en weer voor een nieuwe cd fikker...

Verwijderd

Neem een Lite-on,
goed getest en niet duur.

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 20:01 schreef KieK2002 het volgende:

en anders heen en weer voor een nieuwe cd fikker...
Waar heb je die brander gekocht?
Bij een goede pc-shop mag je hem vast wel omruilen voor een ander merk.

Verwijderd

anders bij de consumentenbond aankloppen :D
tenminste als je er lid van bent :D
Pagina: 1