Wil je mij (de bemiddelaar dus) een mail sturen, omdat je een klacht hebt of wat dan ook?
Dat kan
maar dan vraag ik wel een paar dingen van je.
Het komt regelmatig voor dat ik mails krijg die lijken op:
"Hey, sorry, maar unban me even, ik zal het nooit meer doen"
Moet kunnen zou je zeggen, maar dat soort mails kost mij verschrikkelijk veel tijd om uit te zoeken wat er aan de hand is, zeker als de mail komt van een adres wat anders is als waarmee je geregistreerd bent.
Let er dus op dat je minimaal de volgende informatie in je mail hebt staan:
- wat is je username
- wat is je vraag of klacht
- heb je een mail gekregen waarover deze vraag / klacht gaat
- zo ja, wat was de inhoud
- zo ja, van wie kwam deze
- wat wil je dat ik doe
Met die gegevens kan ik veel meer dan uren zoeken en maar een gok doen waar je mail over zou kunnen gaan, geloof me ik gok dan zeker verkeerd.
Als ik moet gaan raden naar wat er aan de hand is geweest, dan doe ik dat denk ik liever niet.
Alvast mijn dank voor jullie medewerking (is nog in je eigen voordeel ook
).
Uiteraard werkt begrijpelijk Nederlands en een beetje normale toonzetting van je mail ook in je voordeel, schelden in mails of flamen vind ook ik minder.
Mails mogen gericht worden aan: bemiddelaar@tweakers.net
Dat kan
Het komt regelmatig voor dat ik mails krijg die lijken op:
"Hey, sorry, maar unban me even, ik zal het nooit meer doen"
Moet kunnen zou je zeggen, maar dat soort mails kost mij verschrikkelijk veel tijd om uit te zoeken wat er aan de hand is, zeker als de mail komt van een adres wat anders is als waarmee je geregistreerd bent.
Let er dus op dat je minimaal de volgende informatie in je mail hebt staan:
- wat is je username
- wat is je vraag of klacht
- heb je een mail gekregen waarover deze vraag / klacht gaat
- zo ja, wat was de inhoud
- zo ja, van wie kwam deze
- wat wil je dat ik doe
Met die gegevens kan ik veel meer dan uren zoeken en maar een gok doen waar je mail over zou kunnen gaan, geloof me ik gok dan zeker verkeerd.
Als ik moet gaan raden naar wat er aan de hand is geweest, dan doe ik dat denk ik liever niet.
Alvast mijn dank voor jullie medewerking (is nog in je eigen voordeel ook
Uiteraard werkt begrijpelijk Nederlands en een beetje normale toonzetting van je mail ook in je voordeel, schelden in mails of flamen vind ook ik minder.
Mails mogen gericht worden aan: bemiddelaar@tweakers.net
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2002 21:25 . Reden: updeetje ]