Wacom Graphire2 <-> Wacom Graphire2 Photo Edition

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Yep, na de search gebruikt te hebben ben ik eruit :) Ik ga een Wacom Graphire2 bestellen *D

Probleem is alleen dat ik 2versies zie op hun site, maar ik er nog niet echt uit ben welke ik het beste kan nemen.
Het gaat om deze 2 versies:
Wacom Graphire2 Steel
Wacom Graphire2 Steel Photo Edition

Het verschil tussen die 2 is dat bij de Photo Edition er Adobe Photoshop Elements bijzit. Aangezien ik het tablet voornamelijk voor Photoshop7 wil bestellen, leek het me zelf verstandig om die Photo Edition te halen? Het scheeld zo'n €30.
Maar wtf zijn die Elements? Gaat dit programma gewoon beter om met Adobe Photoshop? Of is het gewoon weer een appart programma? Ik hoop dat iemand deze 2 beiden kent, of iig iemand die Adobe Photoshop Elements kent.

Verder ben ik van plan om aan de gang te gaan met 3Ds Max en Maya and stuff, zou het hier ook een mooi pennetje voor zijn :?

edit:

Verwijderd

PS Elements is gewoon een stand-alone programma.
Het is eigenlijk PS voor n00bs, dus daar heb je echt niets aan.
Hou die €30,- maar lekker in je zak, en neem de gewone uitvoering.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 14:39

BaRF

bijna kerst

nogál een noob programma ja! van die onzin als automatisch rode ogen weghalen enzo :z

ohja, btw, goede keuze! als je eenmaal een tablet hebt (zeker een wacom) wíl je niet anders! ik heb zelf de PenPartner van Wacom, maar als ik een zak geld vond, ging ik voor de intuos A5 of A4 (:9)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Op zaterdag 13 juli 2002 23:38 schreef BaRF het volgende:
nogál een noob programma ja! van die onzin als automatisch rode ogen weghalen enzo :z

ohja, btw, goede keuze! als je eenmaal een tablet hebt (zeker een wacom) wíl je niet anders! ik heb zelf de PenPartner van Wacom, maar als ik een zak geld vond, ging ik voor de intuos A5 of A4 (:9)
Thnx voor de reacties, die trial op adobe.com is gaar... Kreeg allemaal vage meldingen :D

Maar ik heb in de search gezocht, en 90% roept dat je niet anders moet kopen dan een Wacom, en aangezien ik de tweakers vertrouw heb ik jullie raad opgevolgt *D

Maar aangezien ik niet echt zin heb om rooie oogjes weg te poetsen met een n00b pakket, koop ik lekker de gewone versie. Thnx!