Toon posts:

Golden Orb plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe plaats ik mijn golden orb?
ik heb een athlon 700 classic op een asus k7v, hoe de koeler op de processor meot weet ik wel, maar ik heb er 2 zakjes met troep bij gehad, van die witte koelpasta volgens mij en een zakje met een heeeeeel klein beetje zilver spul (artic silver????????).
Wie kan mijn vragen beantwoorden?

Verwijderd

Topicstarter
Is er hier dan niemand die een golden orb heeft op een athlon classic???????????

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[lullig mode]
Nee, blijkbaar niet dus......>:)>:)>:)
[/lullig mode]

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
Dus niet het witte spul gebruiken, maar het zilvere spul gebruiken. :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
dus ik moet het zilveren spul gebruiken? het is wel onwijs weinig, waarom is dit, geleid dit de warmte beter ook al is het veel minder of moet je zowieso weinig gebruiken?

Verwijderd

ja heb een Golden Orb van Thermaltake op mijn Athlon gezet maar bij mij was er slechts 1 zakje, dat met het witte spul, dus heb ik dat er maar tussen gesmeerd. :(

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, maar die Golden Orb gaat dan toch ook over de cache chips ?

Als dat zo is, zou ik dat grijze voor de core houden. Dunne laag op een credit card doen en dan uitsmeren over de core, werkt perfect. En dat witte spul op je cache chips smeren ook met creditcard. Ik weet dat de Athlon Classic chips niet extreem heet worden, maar elk beetje koeling is prettig.
Pagina: 1