nee, er zit echt een gigantisch verschil tussen die twee onderander dat at voeding vaak mar iets van 200 watt zijn. maar wat dacht je van alle aan sluitingOp zaterdag 13 juli 2002 17:09 schreef Dannyke het volgende:
kan dat ?
edit:
damn, had ik nu maar alleen nee ingetypt, dan was ik eerste geweest.
damn, had ik nu maar alleen nee ingetypt, dan was ik eerste geweest.
Verwijderd
heheOp zaterdag 13 juli 2002 17:10 schreef BlizzarD het volgende:
kort: nee
lang: nee dat gaat niet
Kort: mijn oude PII-233 heeft tijden gedraaid met een verloopplug tussen mijn oude AT-voeding en het ATX-moederbord. Gekocht bij de Okaphone in Groningen.
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Ik heb wel een keer een AT-kast naar een ATX kast gemod (andere voeding en knopjes veranderen enzo), maar dat was een eitje, en niet de bedoeling hier, geloof ik...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
ik heb hier dus een AT voeding en ik moet eiks een ATX hebbeb en aangezien ik nog een geplofte ATX heb voor de ATX connecter ed maar t moet technish ook mogelijk zijn,
en dna nog hopen dat het p3 slot 1 bord start er mee
Verwijderd
ik zou gewoon een ATX voeding kopen hoe duur zijn die nou nog?Op zaterdag 13 juli 2002 17:43 schreef Dannyke het volgende:
ik heb hier dus een AT voeding en ik moet eiks een ATX hebbeb en aangezien ik nog een geplofte ATX heb voor de ATX connecter ed maar t moet technish ook mogelijk zijn,
atx voedingen liggen ergens tussen 50 - 100 voor een kwaliteits low-noise voeding zie tweakers pricewatch
Pagina: 1