Undelete mogelijk??

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 20:44
Gisteren zo stom geweest om iets superbelangrijks en vooral groots te verwijderen...ik had het over gezet naar de maxtor, toen heb ik de IBM HD eruit gehaald, later bleek dat ik eerst de partities van de maxtor moest verwijderen, ik dacht gelijk, oh shit dan gaat dat belangrijke spul ook weg, oh nee...dat staat nog op mn IBM..{NOT} en toen dus alles geformat..en nu blijkt dat het allemaal weg is...ik heb het dus gewoon verwijderd gister...het zal wel niet..maar is er een mogelijkheid dit alles te undeleten en het belangrijke spul terug te krijgen? of ben ik simpel gezegd " fucked" ???

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 13:48
ALS je nog HELEMAAL niets er op heb gezet heb je nog kans. Ik zou eens kijken of Norton nog tools heeft.. Ik kan me nog iets herinneren van Undelete en Unformat :)

Als je de partities echter heb gewist... dan weet ik niet zeker of er nog kans is op herstel.

Een standaard GoTter ;)

• devilsnight
nee je snapt me verkeerd...er is NIKS weg van mn oudere IBM hd, ik bedoel die is niet geformatteerd...ik heb per ongeluk belangrijk spul van mn oude IBM gegooid...ik heb nu beide maxtor en IBM erin....ik wil graag de files van de IBM terug halen ....de maxtor heeft hier niks mee te maken :)

• lonkhuijzen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

lonkhuijzen

100% ADH

check:

http://www.ontrack.com/freesoftware/

easy recovery pro heeft een free trial die het mogelijk maakt om gedelete dingen terug te zetten.

5,85kWp 15x Sunpower Max3 390Wp OZO | live PV output | LabelA@‘78

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-04 14:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

[search=undelete]
Is al vaak behandeld. :)

Zolang je er niets overheen schrijft is er niets aan de hand.

Verwijderd

Als je nog iets wilt terughalen van een schijf dan mag je em NOOIT gebruiken om er iets op weg te schrijven

Die schijf moet altijd als 2de in de pc gehangen worden.
Daarna met een tooltje de data terug halen.
Getdataback werkte bij mij HEEL erg goed. Google maar ff.

• devilsnight
Smetske..ik heb Getdataback gedownload...ik heb de hele dir die weg is gegooid heir staan...ik wil em kopieren maar dat kan niet..heb ik de licensed version voor nodig..is er niet een simpel gratis progje hiervoor?

• devilsnight
Gut wat fijn, ik heb hier echt niks aan...al die programma's die in de topics zijn opgenoemt...werken prima hoor...maar zodra ik files wil kopieren HO maar..dat gaat niet...hoe krijg ik ingodsnaam mn files terug?

• Packardhell
  • Laatst online: 23:57
Op zaterdag 13 juli 2002 19:17 schreef devilsnight het volgende:
Gut wat fijn, ik heb hier echt niks aan...al die programma's die in de topics zijn opgenoemt...werken prima hoor...maar zodra ik files wil kopieren HO maar..dat gaat niet...hoe krijg ik ingodsnaam mn files terug?
Je hebt mogelijkheden om die tooltjes aan het werk te krijgen. Dus legaal te krijgen ;)