Toon posts:

Vigor 2200USB router en LAN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Draytek Vigor 2200USB router en hiermee kan ik met de 3 pc's die ik hier aan heb hangen prima internetten. Helaas lukt het me met geen mogelijkheid om een netwerk werkend te krijgen. Volgens de specificaties zou deze router een ingebouwd HUB hebben..

Herkent iemand dit probleem en zo ja, is er een oplossing voor? Nieuw firmware misschien??

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op zaterdag 13 juli 2002 16:27 schreef mbonder2001 het volgende:
Ik heb een Draytek Vigor 2200USB router en hiermee kan ik met de 3 pc's die ik hier aan heb hangen prima internetten. Helaas lukt het me met geen mogelijkheid om een netwerk werkend te krijgen. Volgens de specificaties zou deze router een ingebouwd HUB hebben..

Herkent iemand dit probleem en zo ja, is er een oplossing voor? Nieuw firmware misschien??
Zelfde workgroup? :+

Verwijderd

Topicstarter
:) Ja, dat staat volgens mij goed ingesteld! Als ik er namelijk m'n oude HUB tussen hang, werkt het weer allemaal prima! Hang ik de router er weer aan, dan werkt het niet meer...

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op zaterdag 13 juli 2002 16:34 schreef mbonder2001 het volgende:
:) Ja, dat staat volgens mij goed ingesteld! Als ik er namelijk m'n oude HUB tussen hang, werkt het weer allemaal prima! Hang ik de router er weer aan, dan werkt het niet meer...
Laatste firmware is altijd handig. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tja, heb je misschien ook nog een oplossing? Denk niet dat het daar aan ligt, aangezien ik inmiddels de laatste firmware heb en het spulletje nog steeds niet werkt! Misschien een instelling die standaard niet goed staat om de router als HUB te laten functioneren?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Heb je een gele stikker op de doos staan? Als er gele stikker op zit kan je voor 20 cent ofzo hub helpdesk bellen. Die gasten weten echt abnormaal veel van die routers, dat probleem weten ze vast ook wel raad mee. :)

0900-draytek

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de tip! Ik ga ze eens ff bellen, want vind het vrij irritant dat ik dat netwerk niet aan de praat krijg!!
Pagina: 1