[layer] topic was nog niet klaar .. layer over x-y

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-08 22:31
Waarom werd mijn topic gesloten ?
waarom heb ik geen kans om te reageren op mijn eigen topic ?

zie mijn topic over [layer] layer achter andere layer ..

Ik wil juist relatief gebruiken om dat hij IN de tabel moet blijven .. ik heb een tabel structuur gemaakt die ervoor zorgt dat de tabel altijd in het midden va nde pagin komt ..
ga ik absoluut gebruiken, zal een gebruiker bij een andere resolutie (of kleiner groter venster) altijd de div op een andere plaats krijgen ?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

vermeld dat dan ook in je beginpost, volgens je eigen informatie geeft bosmonster de beste oplossing.
ik denk dat je hier lang genoeg rondloopt om te weten dat je in je beginpost alle relevante informatie moet melden, wil je een goede oplossing krijgen.

voor de oplossing, je kunt één parent layer maken die beide childlayers bevat. dan kun je wel position: absolute gebruiken, immers die zullen relatief aan de parent geplaatst zijn.

als je dan wat slim css gebruikt voor de positioning daarvan hoef je de gehele table niet meer te gebruiken (table-gebruik voor positioning is onwenselijk, gepositioneerde layers beter)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen