Toon posts:

MSN messenger contactpersonen en outlook express

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik loopt me al een paar dagen rot te zoeken naar het volgende:

Ik gebruik outlook express om mijn mail te lezen en versturen.

Als ik mijn MSN messenger aan heb staan dan zijn mijn MSN messenger contactpersonen ook te zien in mijn Outlook Express contactpersonenlijst.
Dit vind ik vrij hinderlijk.

Weet iemand misschien waar ik kan instellen dat ik de contactpersonen van MSN messenger niet te zien krijg bij de contactpersonen van outlook express.

Alvast Bedankt,
Daniel

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Op zaterdag 13 juli 2002 15:08 schreef danielw het volgende:
Hallo Allemaal,

Ik loopt me al een paar dagen rot te zoeken naar het volgende:

Ik gebruik outlook express om mijn mail te lezen en versturen.

Als ik mijn MSN messenger aan heb staan dan zijn mijn MSN messenger contactpersonen ook te zien in mijn Outlook Express contactpersonenlijst.
Dit vind ik vrij hinderlijk.

Weet iemand misschien waar ik kan instellen dat ik de contactpersonen van MSN messenger niet te zien krijg bij de contactpersonen van outlook express.

Alvast Bedankt,
Daniel
GoT Search: [topic=482889/1/250] :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar daar hebben ze het de hele tijd over MSN messenger niet automatisch op laten starten, de andere vraag, de mijne dus, wordt er nou niet echt duidelijk in behandeld

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 13:00
Search...
Op zaterdag 08 juni 2002 12:08 schreef -FoX- het volgende:
Dit kan je ook gemakkelijk oplossen door even iets aan te passen in het register:
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Outlook Express

Hierin maak je een nieuwe D-WORD aan met als naam 'Hide Messenger'.. en deze geef je de waarde: 2
probeer maar is :7 Dit zal dus ook voor jouw probleem werken..

het originele topic: [topic=518393/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Dat was wat ik zocht! :)

Verwijderd

/me hadzelfde maar was lui om te zoeken iig bedankt :)

Verwijderd

Moet dit nou persee via het registry of is hier ook een normale optie voor want als het alleen zo bereikbaar is is het nogal onbereikbaar voor n00ps ... naja maybe thats just microsoft :)

Verwijderd

kan er niet iemand een reg file maken ?

• Postman81
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Postman81

Belt normaal maar 1 keer.

Op zondag 14 juli 2002 01:09 schreef korreltjuh het volgende:
kan er niet iemand een reg file maken ?
copy de volgende code exact in een textfile en noem de file blah.reg
code:
1
2
3
4
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Outlook Express]
"Hide Messenger"=dword:00000002

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:07
Op zaterdag 13 juli 2002 15:53 schreef Racemol het volgende:
Search...
[..]

probeer maar is :7 Dit zal dus ook voor jouw probleem werken..

het originele topic: [topic=518393/1/25]
Welk grondgetal: Hexidecimaal of Decimaal??

Powered by KPN

Verwijderd

Welkom op GoT :) ff een kleine tip: [topic=309815/1/25]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 14 juli 2002 11:36 schreef Packardhell het volgende:
Welk grondgetal: Hexidecimaal of Decimaal??
dword:00000002 = hex

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Sorry dat ik dit topic weer omhoog schop maar deze code invoeren heeft bij mij totaal geen effect.

Outlook Express 6
Windows Messenger 5

Kan iemand mij helpen om mijn contactpersonen van msn niet in mijn contactpersonen van outlook express te krijgen?

edit//

Vraag 2: Ik heb dus die contactpersonen in Outlook Express verwijderd en nu ben ik ze op MSN ook ineens kwijt :'( Is er een manier om deze terug te halen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 17:42 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 17:42:
Kan iemand mij helpen om mijn contactpersonen van msn niet in mijn contactpersonen van outlook express te krijgen?
Start MSN Messenger, ga naar het menu Extra, kies voor Opties, ga dan naar het tabblad Privacy en vink de optie 'Dit is een openbare computer, dus sla mijn adresboek hier niet op.' Deze optie zit in ieder geval in MSN Messenger 6.1.0207. Ik heb deze oplossing niet getest, omdat ik geen OE meer heb, maar ik zou niet weten waar deze optie anders voor is. Voor je tweede probleem he'k geen oplossing.

Verwijderd

Harm schreef op 06 januari 2004 @ 19:21:
[...]
Start MSN Messenger, ga naar het menu Extra, kies voor Opties, ga dan naar het tabblad Privacy en vink de optie 'Dit is een openbare computer, dus sla mijn adresboek hier niet op.' Deze optie zit in ieder geval in MSN Messenger 6.1.0207. Ik heb deze oplossing niet getest, omdat ik geen OE meer heb, maar ik zou niet weten waar deze optie anders voor is. Voor je tweede probleem he'k geen oplossing.
Deze opties zit niet in Windows Messenger, wel een optie om tabbladen niet op de computer te downloaden maar dit heeft geen effect.

Ik heb de adressen terug gevonden door bij privacy te kijken wie mij hadden toegevoegd (en ik dus hun op enkele na ook) ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarom gebruik je Windows Messenger dan en niet gewoon MSN Messenger zoals Microsoft ook zelf aanbeveeld, iig dat meende ik ergens gelezen te hebben?

Verwijderd

Harm schreef op 07 januari 2004 @ 00:03:
Waarom gebruik je Windows Messenger dan en niet gewoon MSN Messenger zoals Microsoft ook zelf aanbeveeld, iig dat meende ik ergens gelezen te hebben?
Omdat de pc 375mhz heeft -> Windows Messenger veel minder vreet dan MSN -> dus daarom gebruik ik deze ;)

Edit//

Vraag me niet hoe, maar mijn problemen zijn opgelost. Dit komt dus door a) sleutel in register toe te voegen of door b) dat dingetje uit te vinken in msn.

Voor nieuwe lezers, beide opties zijn hierboven ^^^ verdere details van te vinden ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 22:39 ]

• metalbazzz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik heb de oude msn wel kunnen verdringen (geloof ik). Maar ik vond het altijd wel fijn dat contactpersonen (online en offline) werden weergegeven in Outlook express, maar de laatste versie van msn doet dat niet, is er misschien dan ook een registrationkey om dit wel samen te laten gaan? Of is het steevast alleen de geïntegreerde versie windows messenger en niet msn messenger?
Pagina: 1