Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb nog wel een mooi controllertje voor je liggen. 6 maanden oud, 2 maanden gebruikt.
Adaptec 2940U2W 80MB/sec max. Inclusief alle kabels en garantie. Is dus de KIT versie.
Bevat alle aansluitingen die je maar nodig kan hebben. Nieuw prijs: ongeveer Fl. 800,-
Ik verkoop hem voor Fl.549,-.
compufat@compumoo.nl
Adaptec 2940U2W 80MB/sec max. Inclusief alle kabels en garantie. Is dus de KIT versie.
Bevat alle aansluitingen die je maar nodig kan hebben. Nieuw prijs: ongeveer Fl. 800,-
Ik verkoop hem voor Fl.549,-.
compufat@compumoo.nl
Wanneer je niet van plan bent later andere scsi aparatuur aan de kaart zoals bv scsi HD dan is de goedkoopste goed genoeg. Die is namelijk al snel zat om een 12x brander + 40x cdrom speler te ondersteunen (40x150=6000k/s MAX) want die kaart kan 20meg/s aan.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 oktober 2000 23:16 schreef WhiteMan het volgende:
Wanneer je niet van plan bent later andere scsi aparatuur aan de kaart zoals bv scsi HD dan is de goedkoopste goed genoeg. Die is namelijk al snel zat om een 12x brander + 40x cdrom speler te ondersteunen (40x150=6000k/s MAX) want die kaart kan 20meg/s aan.[/quote]EEEHH, hoe heb je dat berekent?
Wanneer je niet van plan bent later andere scsi aparatuur aan de kaart zoals bv scsi HD dan is de goedkoopste goed genoeg. Die is namelijk al snel zat om een 12x brander + 40x cdrom speler te ondersteunen (40x150=6000k/s MAX) want die kaart kan 20meg/s aan.[/quote]EEEHH, hoe heb je dat berekent?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze twee processoren?:
Adaptec
AH-2904 SCSI-2 PCI 115,00
Adaptec
AH-2940 SCSI-2 PCI 585,00
Adaptec
AH-2904 SCSI-2 PCI 115,00
Adaptec
AH-2940 SCSI-2 PCI 585,00
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
processoren? SCSI kaartjes 
die 2940 heeft ook wide SCSI da hebt die andere nie ik heb ze btw allebei maar voor die plextor zou ik een snellere kaart nemen zoals die 2940 want die ander is te langzaam voor die kaart vind ik
die 2940 heeft ook wide SCSI da hebt die andere nie ik heb ze btw allebei maar voor die plextor zou ik een snellere kaart nemen zoals die 2940 want die ander is te langzaam voor die kaart vind ik
2940 SCSI-2 is niet SCSI-2 maar U2W SCSI, oftewel 80 mb/s i.p.v. 20 mb/s. De dure is dus ook geschikt voor de snellere SCSI harde schijven, de eerste alleen voor SCSI-2 apparatuur zoals CD-Rom's, branders, scanners, zip's etc.
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Verwijderd
Koop gewoon een Adaptec AH-2904 SCSI-2 PCI, dit is echt perfect voor een Scsi Plextor + scsi cdrom speler, meer heb je gewoon niet! nodig, ga je nou een scsi UW2 harddisk gebruiken en wil je die op volle! doorvoer snelheid laten draaien.....ja dan moet je een dure! kaart kopen.
Succes
Succes
Verwijderd
Inderdaad, een Adaptec AH-2904 SCSI-2 PCI, is prima voor het branden van je CD-tjes.
Alleen als je later nog een SCSI harddisk wilt bijplaatsen kun je beter een wat snellere SCSI kaart nemen.
Burn
Alleen als je later nog een SCSI harddisk wilt bijplaatsen kun je beter een wat snellere SCSI kaart nemen.
Burn
Nope, hou het alleen bij een brander een een cd-rom
Russian Blue Neji
Kate Bush
Maar hoe heeft Whiteman dat nou berekent?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
Misschien klink ik nu als een oude lul hoor, maar als ik je zo hoor FrankGuthrie, dan heb je er nog niet zoveel kaas van gegeten ( ik ook niet hoor, maar ik weet wel hoe Whiteman dat berekent (1 "speed" = 150 kb/s, dus maximaal 40x cdrom +12 brander (lezen) maakt 52x150=7800kb/s )
maar heb je Scsi wel nodig. Ide schijven zijn bijna net zo snel, en veel goedkoper, met een plextor heb je toch geen buffer underruns. Nu had je al geen Scsi-schijf, maar toch als je nog ff van Scsi afstapt, hoe je zelfs genoeg geld over om een Raid systeem te maken dat VEEL sneller is dan een Scsi-systeem.
// tot zover het oude lullen gedeelt
maar als je vast zit aan Scsi, dan zou ik voor de goedkoopste kaart gaan. die trek die brander en cdrom-speler gemakkelijk.
ik krijg nu ongetwijfelt de hele Scsi brigade over me heen, dus nu op hun strepen staan na veels te veel geld te hebben uitgegeven. (zelfde soort mensen die GF2 Ultra's kopen) Maar jah daar leren we misschien nog wat van.
maar heb je Scsi wel nodig. Ide schijven zijn bijna net zo snel, en veel goedkoper, met een plextor heb je toch geen buffer underruns. Nu had je al geen Scsi-schijf, maar toch als je nog ff van Scsi afstapt, hoe je zelfs genoeg geld over om een Raid systeem te maken dat VEEL sneller is dan een Scsi-systeem.
// tot zover het oude lullen gedeelt
maar als je vast zit aan Scsi, dan zou ik voor de goedkoopste kaart gaan. die trek die brander en cdrom-speler gemakkelijk.
ik krijg nu ongetwijfelt de hele Scsi brigade over me heen, dus nu op hun strepen staan na veels te veel geld te hebben uitgegeven. (zelfde soort mensen die GF2 Ultra's kopen) Maar jah daar leren we misschien nog wat van.
Verwijderd
Als je alleen brander + cdrom speler eraan gaat hangen koop dan die Adaptec 2904 CD kit.
Echt simpel kaartje en wordt direct herkent.
Echt simpel kaartje en wordt direct herkent.
Pagina: 1