Zacht geluid

Pagina: 1
Acties:

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik heb mijn boxen helemaal open staan, de volume knop van mijn mp3-speler/video progje staan op max en ook windows volume control staat op max, maar toch krijg ik heel zacht geluid uit mijn speakers. Waar kan het aan liggen?

Nog een vraag:

Sinds een paar dagen wil mijn pc mp3tjes openen met Creative PlayCenter. Ik kan er geen uninstall file van vinden en hij staat ook niet bij mijn software (control penal). Ook als ik een mp3 file probeer te openen met Open with... winamp, doet ie het met die playcenter. Heeft iemand daar ervaring mee?

Bvd

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

Verwijderd

Hmm of je uitgang is stuk of je gebruikt de verkeerde uitgang. Aangezien je zelf al aangeeft dat alle instellingen op max staan.

Gewoon Creative drivers deinstallen en dan opnieuw installen zonder dat playcenter. Ook kan je in winamp de extenties ergens bij preferences weer aan winamp koppelen.

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04-2025
Niet de verkeerde uitgang, want gisteren was alles nog ok. Uitgng suk zou kunnen, mits die zomaar ineens stuk kan gaan. Ik ben nergens aan geweest en verder komt er niemand in deze kamer...

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Vreemd? Misschien een driverkwestie? Al zou je zeggen dat het eerder iets anders moet zijn... Controleer je kabels ook even, bij een breuk wil er nog wel eens wat geluid 'lekken', zodat je nog wel heel zacht iets hoort..

Bij mij is het geluid in Windows XP wel een stuk harder dan in Win98SE, heb ik ook nog geen verklaring voor kunnen vinden.

#

Verwijderd

duw de kabel eens wat aan, of rommel er zachtjes mee in de uitgang. Heb et hier ook wel eens gehad met me audigy / onkyo combi. ff rommelen en daarna weer normaal geluid via me 6ch input

Verwijderd

ik zou eerst je uitgang effe testen,=> hoe? simpel met oor-speakertjes van je discman ofzo

Dan weet je tenminste zeker dat het aan je kaart/drivers/instellingen ligt.

Verwijderd

4.1 of 5.1 soundcard?????
digital sound uit???

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 19:07 schreef profijunkyxxl het volgende:
4.1 of 5.1 soundcard?????
digital sound uit???
maakt niet veel uit, hij werkte van de 1 op andere dag niet. dus tjah ik gok op de uitgang/stekkers/kabels
Pagina: 1