Ik heb met studio DV videoopnamen opgeslagen n een .AVI formaat en deze opgeslagen op de hardeschijf. Deze bestanden zijn +- 2,8GB per project.
Op mijn systeem Intel PIII-650 Mhz en Gigabyte moederboard kon ik deze gewoon weer inlezen met Studio DV.
Nu probeer ik het met een nieuwer systeem met een AMD 1,4GB en Abit-KT7 Raid en krijg bij het openen van windows de volgende melding:
=======
h:\Video\Begin1.avi
U hebt geen bevoegdheid om dit bestand te openen.
Vraag aan de eigenaar of aan de systeembeheerder toegang om toestemming
=======
Dit bestand krijg ik op 1 of andere manier ook niet gekopieerd of verplaatst en geeft hij de bovenstaande melding ook.
Als ik het probeer om met een ander programma dan Studio DV en met virtualdub, divx player of 1 of andere programma te openen krijg ik altijd eerst de bovenstaande melding van windows als ik op "openen" klik.
Is er een mogelijkheid dat dit komt doordat het een AMD is? Want het enige dat in die tijd is veranderd het moederboard en de processor.
Wie o wie heeft enig idee wat het probleem
zou kunnen zijn of heeft een oplossing hiervoor.
Bedankt.
Updated: Ik gebruik "Windows 98 Second Edition"
Op mijn systeem Intel PIII-650 Mhz en Gigabyte moederboard kon ik deze gewoon weer inlezen met Studio DV.
Nu probeer ik het met een nieuwer systeem met een AMD 1,4GB en Abit-KT7 Raid en krijg bij het openen van windows de volgende melding:
=======
h:\Video\Begin1.avi
U hebt geen bevoegdheid om dit bestand te openen.
Vraag aan de eigenaar of aan de systeembeheerder toegang om toestemming
=======
Dit bestand krijg ik op 1 of andere manier ook niet gekopieerd of verplaatst en geeft hij de bovenstaande melding ook.
Als ik het probeer om met een ander programma dan Studio DV en met virtualdub, divx player of 1 of andere programma te openen krijg ik altijd eerst de bovenstaande melding van windows als ik op "openen" klik.
Is er een mogelijkheid dat dit komt doordat het een AMD is? Want het enige dat in die tijd is veranderd het moederboard en de processor.
Wie o wie heeft enig idee wat het probleem
zou kunnen zijn of heeft een oplossing hiervoor.
Bedankt.
Updated: Ik gebruik "Windows 98 Second Edition"