Gameplay of Graphics?

Pagina: 1
Acties:

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Ik zie de laatste tijd meer posts van;
dat spel is verouderd, ziet er niet uit!!
Ooh spel 'x'is echt veeel mooier dan spel 'y' die ga ik spelen.
Maar ook van, oud maar wel leuk etc.
Ik wil graag jullie mening hierover, bietje discusseren bla bla.

Poll: In spellen vind ik .. belangrijker:
Graphics; eyecandy\'s hoe meer hoe beter
Gameplay; als \'t maar goed speelt

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=4192&var=.png
En graag je post / mening onderbouwen.
//edit
vermeld ook de spellen die je veel / regelmatig speeld

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Gameplay :) als een spel der mooi uit ziet maar het speelt voor geen ruk dan ben ik der veel eerder klaar mee als een spel dat lekker speelt maar wat er voor de rest niet uit ziet...

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gameplay is belangrijker; je hoeft er niet perse een XP 2800+ en een Geforce 8 met 128MB voor te hebben om te spelen, vooral op dit ouwe computertje (celly 333), en spellen als Triplane, Liero en Quake 2 zijn nog best populair tegenwoordig, vooral Q2.

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Gameplay natuurlijk. Sommige spellen zien er echt niet uit, maar zijn wel leuk om te spelen. :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03

Wom

Gameplay idd. Ik speel nog elke dag Colin McRea Rally 2.0, en dat komt puur omdat het zo'n goede gameplay heeft.

Grafisch gezien loopt het natuurlijk weeral gigantisch achter, maar dat boeit dan niet zo.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beide.

Een spel kan nog zulke goede gameplay hebben, maar als het afschuwelijke graphics heeft kom ik daar nooit achter.
En andersom ook: Een spel kan prachtige graphics hebben, maar dan kan het alsnog snel vervelen.

Maar aangezien ik spellen alleen maar doorspeel als m'n eerste indruk er goed over is, kies ik toch voor graphics, alhoewel ik gameplay belangrijker vind als ik een spel langer speel.

🌞🍃

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 14:24 schreef Scarecrow het volgende:
Ik zie de laatste tijd meer posts van;
dat spel is verouderd, ziet er niet uit!!
Ooh spel 'x'is echt veeel mooier dan spel 'y' die ga ik spelen.
Maar ook van, oud maar wel leuk etc.
Ik wil graag jullie mening hierover, bietje discusseren bla bla.

Poll: In spellen vind ik .. belangrijker:
Graphics; eyecandy\'s hoe meer hoe beter
Gameplay; als \'t maar goed speelt

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

[afbeelding]
En graag je post / mening onderbouwen.
//edit
vermeld ook de spellen die je veel / regelmatig speeld
niet de bedoeling om l33t te zijn, maar alsjeblieft zeg, dit is een van de meest uitgekauwde onderwerpen in de game wereld.. :r..

De meeste gamers vinden gameplay belangrijker dan graphics

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Kan me nauwelijks voorstellen dat er iemand is die de graphics belangrijker vindt dan de gameplay :7

• pica
  • Laatst online: 20-01 17:15
Op zaterdag 13 juli 2002 14:31 schreef DataBeest het volgende:
Beide.

Een spel kan nog zulke goede gameplay hebben, maar als het afschuwelijke graphics heeft kom ik daar nooit achter.
En andersom ook: Een spel kan prachtige graphics hebben, maar dan kan het alsnog snel vervelen.

Maar aangezien ik spellen alleen maar doorspeel als m'n eerste indruk er goed over is, kies ik toch voor graphics, alhoewel ik gameplay belangrijker vind als ik een spel langer speel.
Precies. Aan pure gameplay heb ik niks. Aan pure graphics ook niet, maar het is nog altijd handig als benchmark progsel :P .

Steam

• Tsuranim
  • Laatst online: 19:38

Tsuranim

There is only one

Op zaterdag 13 juli 2002 14:49 schreef Lingod het volgende:

[..]

niet de bedoeling om l33t te zijn, maar alsjeblieft zeg, dit is een van de meest uitgekauwde onderwerpen in de game wereld.. :r..

De meeste gamers vinden gameplay belangrijker dan graphics
Klopt.
En dan nog iets, je kunt dit helemaal niet zo zwart / wit zien.
Je moet wel een beetje goede graphics hebben bij een zeer goede gameplay. Ik heb het dan niet over zwaar graphisch werk, maar het moet er wel goed uitzien. Dus geen vloekende kleuren. e.d.
Je kunt dan beter concrete games bespreken dan deze algemene discussie.
Bijvoorbeeld: Morrowind had beter wat mildere eisen aan je systeem kunnen eisen en zodoende een vlotter spel kunnen zijn, dan nu een vrij traag maar zeer mooi spel kunnen zijn.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Gameplay natuurlijk. Kijk maar naar Counter-Strike. Uitstekende gameplay (mijn mening ;)), maar de graphics zijn echt te oud voor deze tijd. Maar dit soort graphics/gameplay topics zijn toch al best vaak langsgekomen?

[edit]

[topic=315446/1/25]

• pica
  • Laatst online: 20-01 17:15
Op zaterdag 13 juli 2002 14:58 schreef apocrypha het volgende:
Gameplay natuurlijk. Kijk maar naar Counter-Strike. Uitstekende gameplay (mijn mening ;)), maar de graphics zijn echt te oud voor deze tijd. Maar dit soort graphics/gameplay topics zijn toch al best vaak langsgekomen?

[edit]

[topic=315446/1/25]
Mjah maar zou jij CS op een duke3d engine nog spelen? Ik denk het niet...

Steam

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 14:58 schreef apocrypha het volgende:

[topic=315446/1/25]
vrijdag 09 november 2001 13:54
houdt 't dan in dat mensen met hun CS / UT / Q3 problemen ook nix meer mogen vragen omdat die ook al een x langs zijn geweest?

Verwijderd

Gameplay is natuurlijk 'most important' maar het oog wil ook wat.

• M@NIC
  • Laatst online: 11:29
Gameplay for sure, graphics zeggen me weinig :)

Verwijderd

Zo dom,

Wie zou er nou in hemelsnaam voor graphics kiezen. Tuurlijk wil het oog wat maar als een spel vet mooi super 3Drenderd, maar de gameplay zuigt zo HARD, dan kan je net zo goed wel een animated Filmpje gaan KIJKEN!! @#!

Gameplay staat altijd boven graphics, maar het moet beide aan bepaalde minimale eisen voldoen, de gameplay moet goed zijn maar de graphics moet gewoon voldoende zijn, dat is minimaal..

Verwijderd

Mijn mening moge bekend zijn :) graphics boeien me niet. Ik beleef nog steeds gigantisch veel plezier aan Super Mario Kart op de SNES, en dat was in 1996 al niet mooi. Ik speel NFS3 nog omdat ik dat de leukste uit de reeks vind. Starcraft, ook niet echt nieuw meer en 640*480.

Zoals ik al op meerdere design/industry forums heb gezegd:

"Great graphics can add a lot to a good game, but it will never create a good game"

En hoewel ik het niet vaak over mijn eigen uitspraken zeg: dit IS de universele waarheid :P

• The Dud3
  • Laatst online: 13-01 15:51
Als pseudo-CS adict: GAMEPLAY!!!

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
spelspeel natuurlijk

tsja, redenen spreken voor zich denk ik

TMAXTINT

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 06:46

siggy

Wait.... what?

Toch wel lol dit.... de meeste vinden gameplay belangrijk en toch vinden ze gp4 goed...... :Z

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• M@NIC
  • Laatst online: 11:29
Op zaterdag 13 juli 2002 16:03 schreef siggy het volgende:
Toch wel lol dit.... de meeste vinden gameplay belangrijk en toch vinden ze gp4 goed...... :Z
GP2 is de beste :)
Maar toch, het oog wil idd ook wat.

Verwijderd

Stunts, waarom vind ik dat nu nog leuk?

De graphics sucken voor deze tijd.

Maar de gameplay was fantastisch.

Ik ga dus voor de gameplay

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
gameplay, en imo is hier een goed voorbeeld van: CS
speelt gewoon heerlijk, ondanks dat het grafisch achterloopt :)

Verwijderd

Het liefst alle 2 , maar als ik echt moet kiezen , dan zeker weten de gameplay :)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-01 11:33
Yep, iedereen speel half-life en zijn mods nog... waarom? Om dat de gameplay roelt, ik bedoel... het spel is 4 jaar oud en ziet er niet meer uit maar het roelt gewoon door de lekkere gameplay en natuurlijke de leuke mods. :)

Verwijderd

gameplay natuurlijk.:)
het is leuk als het er mooi uitziet, maar als het als bagger speelt is er natuurlijk geen zak an

Verwijderd

oops ik heb het 2 keer gpost :(
kan een mod dit bericht ff weghalen

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Ik heb per ongeluk op Graphics gestemd, maar ik ben natuurlijk fan van gameplay. Ik speel nog dagelijk op mijn NES/SNES met spellen uit soms 1985 :o

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 17:46
Het is net als met vrouwen, in 1e instantie ga je toch voor het uiterlijk, maar uiteindelijk is het het innerlijk waar het om gaat :P

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59
Gameplay is het allerbelangrijkste , Maar het oog wil ook wat dus het liefst een combinatie van allebij . Als ik moest kiezen dan ging ik toch voor Gameplay !

Verwijderd

Gameplay, maar GFX ook natuurlijk...zeg maar 40% GFX en 60% gameplay.

Verwijderd

Koop gewoon een vette GFX dan heb je beide :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik ga voor GamePlay :) (het klinkt uitgekouwd ;)) Ik speel nog steeds met veel plezier PlaneScape: Torment :9~ als ik Daggerfall weer draaiende krijg ga ik daar zeker ook mee verder :9~

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 00:06 schreef Braadkip het volgende:
Koop gewoon een vette GFX dan heb je beide :)
/onzin

:P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-01 19:42
Op zondag 14 juli 2002 00:15 schreef White Dust het volgende:
Ik ga voor GamePlay :) (het klinkt uitgekouwd ;)) Ik speel nog steeds met veel plezier PlaneScape: Torment :9~ als ik Daggerfall weer draaiende krijg ga ik daar zeker ook mee verder :9~
Je post weer eens wat ik denk White Dust ;) Ik kan Torment ook gewoon nog zo spelen, ook al zijn de graphics niet echt meer geweldig, om het maar even zo uit te drukken.

Edit: Het moet natuurlijk niet extreme vormen aannemen, ik bedoel, je moet niet nu nog een spel uitbrengen met mega goede gameplay, dat graphics heeft van een spel als Might and Magic 3. Tja, leuk de gameplay, maar graphics moeten natuurlijk ook een beetje in orde zijn. Zo'n spel zal je mij dus ook niet erg snel zien spelen, of de gameplay moet wel heeeeel erg goed zijn. Bij mij is het dus beetje gemengd, alhoewel ik toch eerder voor gameplay ga.

There is no magic.

Verwijderd

Wat zou je zeggen van gameplay EN graphics?

En gebruik es niet zo'n duf icoon in godsnaam :)

Verwijderd

Oeps, dubbelpost.

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 00:19 schreef MrRudi het volgende:

[..]

/onzin

:P
Wat jij wil :P
Maar ik kan je vertellen dat mijn P3/500@590 nog prima meegaat dankzij mijn GFX.

(Al moet ik wel zeggen dat het tijd wordt voor een kleine upgrade)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
laat ik 't zo zeggen;
een spel wat er super bruud uitziet, en misschien wel kut is zal ik zeker spelen.
Maar een spel wat wel leuk is, maar echt kl#te graphics heeft, zal ik misschien het spel wat er beter uitziet spelen.
Het mooiste is altijd de mengeling, maar ik ben niet vies van wat gave graphics. Hoewel, ik nog steeds late uurtjes maak met transport tycoon

Verwijderd

Lijkt me duidelijk: gameplay. Naast het feit dat m'n pc steeds minder goed die zwaar opgefokte spellen (qua graphics that is) trekt vind ik een slechte gameplay frustreerender dan slechte graphics, en hou ik sneller op met spelen...

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
GRAPHICS

ik erger me kapot aan een spel met slechte graphics; zonder goede graphs kom ik snel niet in een spel.

een spel met slechte gameplay en goede graphics..? Ach..dan heb je tenminste nog wat moois om naar te kijken B-)

" Play the violent strings of my symphony "

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:44
Op zaterdag 13 juli 2002 14:29 schreef Piet_S het volgende:
Gameplay idd. Ik speel nog elke dag Colin McRea Rally 2.0, en dat komt puur omdat het zo'n goede gameplay heeft.

Grafisch gezien loopt het natuurlijk weeral gigantisch achter, maar dat boeit dan niet zo.
Dat valt nog mee: Kijk maar naar half-life + cs(heb er niks op tegen: speel het nog best vaak hoor...)

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:09
Doe mij maar de gulle middenweg :+ Een ding wat me eigenlijk niet intresseerd is het verhaal...

XXXVI

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op zaterdag 13 juli 2002 16:03 schreef siggy het volgende:
juist, GP4 is immers een GAME en GPL en N4/2002 niet en hebben dus geen GAMEplay :P :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zondag 14 juli 2002 19:27 schreef Symphony-X het volgende:
GRAPHICS

ik erger me kapot aan een spel met slechte graphics; zonder goede graphs kom ik snel niet in een spel.

een spel met slechte gameplay en goede graphics..? Ach..dan heb je tenminste nog wat moois om naar te kijken B-)
Dus... voor jou zijn alle spellen met slechte graphics definitief slecht... :? vreemde opvatting...

• jelmo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11-2025

jelmo

A.K.A. jelmo

duidelijk gameplay!

check maar de playstation 1...

al die spellen waren een soort software gerenderd op lage res. zag er niet uit, maar speelde veel beter dan op de pc...

kijk maar naar gran tourismo !

I don't ride fast, i fly low

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 01:41 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Wat jij wil :P
Maar ik kan je vertellen dat mijn P3/500@590 nog prima meegaat dankzij mijn GFX.

(Al moet ik wel zeggen dat het tijd wordt voor een kleine upgrade)
Ik zal je zeggen dat elke PC die 640*480 in 2D kan draaien voor mij goed genoeg is aangezien Starcraft het enige PC spel is dat ik speel :P

Maar wat ik bedoelde is dat jouw P3/500@590 met GFX bij geen enkel spel garandeerd dat het een leuk spel is. Zeggen dat iedereen een GFX moet kopen omdat je dan allebei hebt is dus volslagen onzin.

Verwijderd

gameplay natuurlijk....
daarom is bv. SOF2 mijns inziens een dikke flop geworden:
alleen oog voor graphics en soepel lopen en relaxte controls ho maar.

maarja ik speel nog kingqeust 1 en dat soort spellen dus dan vervalt al gauw het hoofdstuk graphics :)

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-01 14:32

Mohy

Star Citizen

Gameplay, maar Graphics make the ride worthwhile. Maar ik moet eerlijk zeggen dat een onbekend spel met slechte graphics er bij mij niet inkomt, ik ga niet uitvogelen hoe het spel werkt. Maar vica verca wel. Vaak gaat het spel dan alsnog weg, maar ik probeer hem wel.

Si vis pacem, para bellum

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Ik zou me nog prima kunnen vermaken op een 386 met spellen als DOOM of UFO: Enemy Unknwown. Lijkt me dus duidelijk dat het me niet veel boeit of het een paar lullige sprites zijn die ik zie rondhuppelen. Als de gameplay van een spel goed is is het spel goed (tenzij de gameplay beinvloedt wordt door de graphics).

Vanmiddag een hele middag met een vriend Colin McRae 2.0 zitten spelen op de PSX. Wat een geweldig spel. Deze is ook al een paar jaar oud hoor.

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Wat een zwart witte keuze, uit protest stem ik op geen van 2en. :P

't is natuurlijk onzin dat een game die er geniaal uitzien nooit goeie gameplay kan hebben, en het is ook belachelijk om te stellen dat lelijke games de vetste zijn. Doom had in zijn tijd vooruitstrevende graphics hoor :P dat had alletwee!
Alleen zodra een game 3d is, en er vet uitziet, dan staat meteen een heel leger oldskool grahpics lovers op om het van te voren al de grond in te boren. :D gek.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Op zondag 14 juli 2002 21:03 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Ik zal je zeggen dat elke PC die 640*480 in 2D kan draaien voor mij goed genoeg is aangezien Starcraft het enige PC spel is dat ik speel :P

Maar wat ik bedoelde is dat jouw P3/500@590 met GFX bij geen enkel spel garandeerd dat het een leuk spel is.
:? |:(
Zeggen dat iedereen een GFX moet kopen omdat je dan allebei hebt is dus volslagen onzin.
zucht . . :O

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
*kauw kauw*
60% gameplay, 40% graphics.
Het moest natuurlijk te spelen zijn, maar als het er zo bagger (onduidelijk en/of lelijk) uitziet, dan hoef ik het niet.
Kijk maar eens naar mijn Blip 'n Blop topic: [topic=549455/1/25] Ziet er standaard uit, maar wel gewoon duidelijk, en speelt heelijk en is super verslavend, af en toe afreageren op smurfen, snorkels en pokkemon, heerlijk! *D

Maar het wil niet zeggen dat ik alleen lelijke spellen speel hoor, GTA3 speelt ook lekker (niet super naar mijn mening) en het ziet er ook nog eens aardig uit.

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Volgens mij is gameplay toch echt hwet belangrijkste. Gameplay (hoe koel het speelt) is namelijk ahankelijk vanj de graphics en ligt dus op een hoger niveau dan graphics. Sterker nog het allerhoogste niveau. Sub-niveau's van gameplay zijn interface, moeilijkheidsgraad, snelheid, graphics, geluid en degelijke. :7

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gameplay all the way :)

Meestal heb ik gewoon niet zo'n eis voor mooie graphics, zolang het maar lekker spelen is ;)
En jah, ik speel nog tig ouwe gamez: DooM, Wolfenstein 3D, Supaplex, etc :P

C:\>_

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Ik heb nog het liefst de 2d adventures en rts-en, gameplay all the way :)

GFX kunnen erg leuk en mooi zijn hoor, maar hoeft van mij niet altijd top notch te zijn, speel toch nauwelijks fps-ers, enige echte MOOIE spel wat ik nu speels is Neverwinter Nights :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

ik denk dat het bij elk spel verschillend is !!!
bijvoorbeeld :
gta3 speel ik om de vette gameplay !
sof2 speel ik om de vette grafics !
elke spel heb zijn eigen fleur !
bij het ene spel wordt je opgenomen in het verhaal en de mooiheid....
en bij het andere weer door de strakke game-play !!
je kan nooit kiezen !!!!
het ligt er maar net aan !
das mijn mening erover

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 13:56 schreef roy-2001 het volgende:
ik denk dat het bij elk spel verschillend is !!!
bijvoorbeeld :
gta3 speel ik om de vette gameplay !
sof2 speel ik om de vette grafics !
elke spel heb zijn eigen fleur !
bij het ene spel wordt je opgenomen in het verhaal en de mooiheid....
en bij het andere weer door de strakke game-play !!
je kan nooit kiezen !!!!
het ligt er maar net aan !
das mijn mening erover
:? ik ga geen enkel spel spelen omdat het MOOI is hoor? Als ik iets moois wil zien ga ik wel een prerendered filmpje kijken ofzo. Jij speelt SOF2 dus voor de graphics? Je speelt het dus wel maar vind het eigenlijk niet leuk? Vaag :?

Verwijderd

Op maandag 15 juli 2002 14:15 schreef MrRudi het volgende:

[..]

:? ik ga geen enkel spel spelen omdat het MOOI is hoor? Als ik iets moois wil zien ga ik wel een prerendered filmpje kijken ofzo. Jij speelt SOF2 dus voor de graphics? Je speelt het dus wel maar vind het eigenlijk niet leuk? Vaag :?
de game-play gaat er mee door
een schaal :
sof 2 :
grapfics = 8
game-play = 6
gta 3 :
grafics = 7
game-play = 9

het ligt telkens in verhouding

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 22:24

SG

SG surft naar info hardewaren

Gameplay gaat voor Grafics.

Semi citaat uit een game developerboek.

Dus Graphics/Eye Candy is een preoriteit Maar Gameplay een nog grotere.

'n Kas kraker heeft beide redelijk op orde.

'n kas kraker die heel lang gespeeld wordt een zeer goede balanse

'n Graphics only is een techdemo en die verkoopt goed in het begin door het whow effect en dan zijn ze er gauw op uitgekeken maar de ontwikkelaar heeft dan zijn centen binnen. de fastbuck methode.

Gameplay met middelmoot grafhics zijn vaak games die niet zo goed lopen maar later hun potentie wordt ontdekt door een goed gebalanceerde gameplay en diepgang de sleeperhits.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1