Ik heb gisteren mijn AMD Athlon XP 2200+ binnengekregen, maar nu laat ie een tempratuur zien van rond de 70 graden ( 65 idle), maar volgens mij klopt dit echt niet... het wordt gemeten in MBM5, maar in de bios geeft ie als je hem aanzet en ff aan laat staan dan geeft ie ook al snel 60 graden aan... Ik heb een Swiftech MCx370 koelblok met een PAPST 8 CM fan dus het kan hier volgens mij niet aan liggen 
als ik aan de heatsink voel dan is ie aan de onderkant aardig warm (maar lang geen 70 graden, meer rond de 40, en die alluminium pinnen erop zijn koud
is de temp sensor kapot ofzo?? bij me duron meette ik wel goed maar ik heb gehoord dat die ingebouwd zit in deze proc, dus niet met dezelfder sensor wordt gemeten als me vorige proc...
als ik aan de heatsink voel dan is ie aan de onderkant aardig warm (maar lang geen 70 graden, meer rond de 40, en die alluminium pinnen erop zijn koud
is de temp sensor kapot ofzo?? bij me duron meette ik wel goed maar ik heb gehoord dat die ingebouwd zit in deze proc, dus niet met dezelfder sensor wordt gemeten als me vorige proc...
edit:
ik wil dit dus ff weten want dan kan ik nl. met een gerust hart overclocken
we hebben het immers niet voor niets 
ik wil dit dus ff weten want dan kan ik nl. met een gerust hart overclocken