Misselijk bij First Person Shooters...

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik weet niet of dit hier of in SG moet, wil anders iemand hem even moven?

Ik heb een probleem, ik word namelijk bij het spelen van first person shooters na een kwartiertje kotsmisselijk. Ik ga zweten, sla lijkbleek uit en voel me heel a-relaxed. Hetzelfde had ik vroeger ook toen ik als kind nog last had van wagenziekte.
En dat is zeer jammer, want ik moet nu van al mijn vrienden horen hoe gaaf UT enzo wel niet is en mijn LAN-party mogelijkheden worden ook een stuk minder... :(
Hebben meer mensen dit? En heeft iemand er een oplossing voor? Misschien het nemen van antiwagenziekte-pilltjes?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:28

Raimond613

Simracer

er was laatst nog een topic over: duizelig tijdens gamen heette het geloof ik, kijk maar ff in de search.

iracing profile

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja, ik zie het nu ook in de search.. Ahum... Ik ga eerst even die andere topics doorspitten...

* anandus gaat voortaan beter in de search zoeken....

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01
Misschien is de refreshrate van je monitor niet echt lekker :?

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
dat kan goed, ik krijg bij cs @ 60hz ook altijd koppijn (normaal 75)

Verwijderd

heeft mijn oom ook

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Idd misschien kan je niet tegen een bepaalde refreshrate van je monitor. Probeer eens een andere refreshrate

iStockphoto

Verwijderd

Valt weinig tegen te doen volgens mij, heb ik ook hoor als ik een uurtje het geshoot, Gelukkig niet na een kwartiertje, maar als ik continu die spellen speel, voel ik mij ook behoorlijk bagger..

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat kan komen door

• weinig Hz (zoals genoemd)
• weinig fps
• rare kleurinstellingen
• wenning
• Je volgt het niet want het gaat te snel: Dus oefenen.
Of je kan er gewoon niet tegen.

Voor meer info:
[topic=506575/1/100]

🌞🍃

Verwijderd

Dat heet: Motion Sickness...

had ik vroeger ook wel eens last van, vooral als ik te snel heen en weer sprong en bewoog...

Ik weet dat je er niet veel tegen kunt doen, maar het kan ook van spel tot spel varieren...

kheb er nu gelukkig geen last meer van...

Verwijderd

ik werd gisteren bij het spelen van half life een beetje misselijk... ging me opeeens een beeetje te snel maar echt supermisselijk word ik er niet van !

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

M'n neefje heeft dat ook. Hij speelt het dan ook niet, hij is er toch niet goed in :P

Maar als je het wel leuk vindt is het best irritant lijkt me. Zelf heb ik het alleen als ik naar anderen 'moet' kijken, als ik zelf speel niet. Beetje faag, maar goed, FPS' liggen toch niet zo in m'n interesse.

Dividend for Starters

Verwijderd

dubbel ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.