Heb de combinatie niet werkend gezien maar wel deze combo--> Siemens s35i+casio em-500
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ok, das mooi, dan weet ik iig dat het werkt.
was dat btw met abonnement of met een prepaid kaart?
kun je met een prepaid abonnement ook je telefoon als modem gebruiken?
was dat btw met abonnement of met een prepaid kaart?
kun je met een prepaid abonnement ook je telefoon als modem gebruiken?
S35 heeft idd IrDA. Daar ligt het probleem niet. De combi werkt dus.
Het gaat alleen met abonnement werken; prepaid heeft geen ondersteuning voor ander dataverkeer dan WAP.
Het gaat alleen met abonnement werken; prepaid heeft geen ondersteuning voor ander dataverkeer dan WAP.
dat wou ik weten. aleen sommige telefoonwinkels en andere mensen zeggen dat het wel werkt. moet ik maar een keer naar vodafone of O2 bellen?Op zaterdag 13 juli 2002 20:02 schreef Korakal het volgende:
en een inbelverbinding naar bv. euronet is toch niet per se data, het kan toch ook gewoon over een spraak-lijn?
Natuurlijk is het wel data. Daarbij komt: GSM is een digitaal systeem (ook spraak wordt digitaal verstuurd) en op het moment dat je gaat internetten snapt GSM meteen dat het om data gaat.Op zaterdag 13 juli 2002 22:10 schreef krekrrr het volgende:
en een inbelverbinding naar bv. euronet is toch niet per se data, het kan toch ook gewoon over een spraak-lijn?
da wist ik niet... [weer wat geleerd! :P]Op zondag 14 juli 2002 13:19 schreef Korakal het volgende:
[..]
Natuurlijk is het wel data. Daarbij komt: GSM is een digitaal systeem (ook spraak wordt digitaal verstuurd) en op het moment dat je gaat internetten snapt GSM meteen dat het om data gaat.
ik zal het maar ff posten voor iedereen die dit later nog leest:
HET WERKT WEL
de combo iPaq - siemens s35i - O2 - inbellen op euronet
werkt perfect, sterker nog, ik post dit nu mobiel...
HET WERKT WEL
de combo iPaq - siemens s35i - O2 - inbellen op euronet
werkt perfect, sterker nog, ik post dit nu mobiel...
Pagina: 1