Een maat van mij heeft een computer en die gaat niet meer aan. Als je de stroom erop zet, dan beginnen alle lichtjes te branden. (ook het ledje op het moederbord) en ook de CD-rom spelers. Hij kan em met de aan- en uitknop niet aanzetten. Hij heeft dit wel eens vaker gehad, maar kon em dan na 5 minuten toch aanzetten. Maar nu staat hij al een nacht aan, en hij kan em nog steeds niet aanzetten. De computer is van VOBIS. zo'n HIGHSCREEN apparaat.
(Warning: ? geen flames over VOBIS of HIGHSCREEN nu ! )
Hij is sins gisteren terug van 3 weken vakantie en hij heeft de stekkers eruit gehad in die tijd. Dus aan onweer kan het niet gelegen hebben. Ook heb ik de CD-ROM spelers er eens afgehaald, om te kijken of de voeding alle apparaten wel stroom kon geven. Maar dat had ook geen effect. Ook heb ik gekeken of het lag dat de computer geen AARDE had. Dus verlengkabel naar 2 verschillende aard-stopcontacten, maar ook geen positief resultaat.
Hij kan em wel wegbrengen maar ik vraag eerst de hulp van de medetweakers.
(Warning: ? geen flames over VOBIS of HIGHSCREEN nu ! )
Hij is sins gisteren terug van 3 weken vakantie en hij heeft de stekkers eruit gehad in die tijd. Dus aan onweer kan het niet gelegen hebben. Ook heb ik de CD-ROM spelers er eens afgehaald, om te kijken of de voeding alle apparaten wel stroom kon geven. Maar dat had ook geen effect. Ook heb ik gekeken of het lag dat de computer geen AARDE had. Dus verlengkabel naar 2 verschillende aard-stopcontacten, maar ook geen positief resultaat.
Hij kan em wel wegbrengen maar ik vraag eerst de hulp van de medetweakers.