[VGA]Ti4200 geen TV-Out na OC ??

Pagina: 1
Acties:

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb het probleem dat zodra ik mijn POV Ti4200 128Mb OC dat de TV-Out het niet meer doet. Terugzetten heeft geen zin maar de driver er overheen zetten wel en de OC(CoolBits) ongedaan maken. Erg vaag probleem, ik heb 29.42 29.90 geprobeerd en ga nu 30.30 maar proberen. Kent iemand dit probleem ? Ik draai XP overigens maar dat maakt naar mijn idee niet uit.

It takes one to know one...

• Dubbeldrank
  • Niet online
Helemaal niemand die dit probleem ook heeft ?

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 10:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb het probleem dat zodra ik mijn POV Ti4200 128Mb OC dat de TV-Out het niet meer doet. Terugzetten heeft geen zin maar de driver er overheen zetten wel en de OC(CoolBits) ongedaan maken. Erg vaag probleem, ik heb 29.42 29.90 geprobeerd en ga nu 30.30 maar proberen. Kent iemand dit probleem ? Ik draai XP overigens maar dat maakt naar mijn idee niet uit.
Je hebt je bios ook niet geflashed ?

• Dubbeldrank
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 17:15 schreef stanley het volgende:

[..]

Je hebt je bios ook niet geflashed ?
Oh, mis ik hier iets ?? :)
Ik dacht dat er alleen een BIOS flash voor de Leadtek Ti4200 was. Is er ook eentje voor de POV dan ??

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 10:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
zelfde kaart, heb al wel ge oc-ed maar me tv-out werkte nog wel.

• Dubbeldrank
  • Niet online
Op zaterdag 13 juli 2002 20:08 schreef G_SHOCK het volgende:

[..]

zelfde kaart, heb al wel ge oc-ed maar me tv-out werkte nog wel.
Ik heb hem nu op 275/500 draaien, ben nog niet hoger geweest. Kan dat overigens zonder extra koeling ??

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

als je eerst es even je ddr verder gaat klokken ipv je gpu kom je veel verder...

en als je tvout niet goed werkt moet je even na een uurtje gamen je tvchip even voelen, die mag niet WARM zijn.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 20:20 schreef the_virus het volgende:
als je eerst es even je ddr verder gaat klokken ipv je gpu kom je veel verder...

en als je tvout niet goed werkt moet je even na een uurtje gamen je tvchip even voelen, die mag niet WARM zijn.
ow bij mij is altijd warm ook zonder oc-en :)
geheugen staat standaart op 450 :P maar kan makkelijk op 500.

• Dubbeldrank
  • Niet online
Is er dan een BIOS update voor de POV Geforce 4 Ti4200 128Mb ???

Verwijderd

dat wil ik ook wel weten :)

• Dubbeldrank
  • Niet online
Op zondag 14 juli 2002 19:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is er dan een BIOS update voor de POV Geforce 4 Ti4200 128Mb ???

Pagina: 1