Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BEN c35 naar c45, simlock?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga straks een c45 kopen prepaid van Ben. Nu heb ik een ben c35 ook van Ben. Is het mogelijk om de simkaart van de c35 over te zetten naar de c45 zodat ik al mijn nummers kan houden? Of moet je hem eerst laten unlocken? Ik dacht namelijk altijd dat simlock bedoelt was dat je minstens een paar jaar (o.i.d.) bij dezelfde provider bleef. Als ik bijvoorbeeld een goedkoop toestel van Ben zou kopen, ik er geen sim-kaart van KPN in zou pleuren.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-11 08:12
Volgens mij kun je gewoon een andere BEN sim erin plaatsen.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Dit is geen probleem.

Ben blijft ben, alleen soms kan het zijn als de 1 abbo is en de ander pre-pay dat het niet werkt.

Verwijderd

Topicstarter
OKE, toppie, ik heb m nu en hij werkt dus ook. Er is echter één probleem, er zitten een paar kleine luchtbelletjes op m'n scherm. Of eerder gezegd, eronder. Het folie is er al af.Weet iemand hoe ik dat wegkrijg?

• Attilla
Op zaterdag 13 juli 2002 16:22 schreef mark_dabomb het volgende:
OKE, toppie, ik heb m nu en hij werkt dus ook. Er is echter één probleem, er zitten een paar kleine luchtbelletjes op m'n scherm. Of eerder gezegd, eronder. Het folie is er al af.Weet iemand hoe ik dat wegkrijg?
Daarvoor moet je je telefoon openmaken, en bij mijn weten is dat bij de c45 pratisch onmogelijk zonder hem te slopen.

En als je hem net nieuw heb, dan zou ik ff nu terug gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb hem bij AH gehaald en daar zeggen ze dat de service gewoon van BEN is.Moet ik hun maar is mailen dan?

• Attilla
Op zaterdag 13 juli 2002 16:47 schreef mark_dabomb het volgende:
Maar ik heb hem bij AH gehaald en daar zeggen ze dat de service gewoon van BEN is.Moet ik hun maar is mailen dan?
Ze moeten niet zeuren, want als er vocht/luchtbelletjes onder het schermpje zit, dat betekent dat de verpakking vochtig is geweest. Dus is het de fout van alert heijn.

Jij heb gewoon recht op een nieuw toestel en wel meteen, anders moet je ff naar de bedrijfsleider vragen. Dan zijn ze meteen al een stuk meewerkender.
Pagina: 1