Toon posts:

Momitor slaat ineens uit.....

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag het volgende probleem...
Nadat Windows is opgestart (98 2nd) slaat mijn monitor uit. Gewoon alsof ie helemaal geen signaal meer krijgt van mijn computer. Terwijl ie tijdens het opstarten van Windows wel gewoon beeld laat zien. Ik heb alle kabeltjes gebrobeerd, maar die zaten goed vast.

Wel heb ik gisteren een filmpje op de TV gekeken (asus v7100 pro met tv-out) en daarbij dus clone-tv aan gezet (en niet meer uitgezet voordat ik naar bed ging, maar dat kan niks uitmaken toch, want dat hoort weer gewoon goed te staan nu) Computer werkt voor de rest wel gewoon denk ik, want via het netwerk kan ik hem wel zien....

Kan iemand helpen? *kijkt lief*

Ps: Monitor is een eiz0 t560 17 inch trinitron.
Ps2: Toen ie gister werd uitgezet was er nog niks aan de hand.

Alvast bedankt!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:30

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Als je de PC in veilige modus opstart, krijg je dan wel beeld? Zo ja, ff kijken of dat CloneTV wel uitgeschakeld is.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

windows zet je pc na opstarten natuurlijk op de andere monitor die er niet is. in veilige modus uitzetten, en het probleem is denk ik weg.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zoo geweldig met computers... :)

Hoe krijg ik hem (vrijwillig) in veilige modus opgestart? Dat is me tot nu toe alleen gelukt als ik tijdens windows setup de comp restarte geloof ik *schaam* :P

Verwijderd

ff op F8 drukken ? bij dat regeltje van Bezig met Starten ...

Verwijderd

Start je pc es op met de tv aangesloten....
Kijk dan es of je beeld krijgt op je tv als je monitor uit gaat.

Als dan zo is, kun je via het beeld op je TV de instellingen van CloneTV terug zetten.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vind het wel raar hoor als dat de oplossing is.

Mijn broer heeft namelijk een laptop (tv out) en als wij dan een film hebben gekeken en doen het net als de topicstarter, dan staat ie bij de volgende boot weer gewoon op de lcd...

Maar misschien komt dat door de os, hij heeft er namelijk win2000 pro op...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.