"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Heb je al eens een ander toetsenbord gebruikt?Op zaterdag 13 juli 2002 03:02 schreef Johny58 het volgende:
Een tijdje terug zat ik een beetje te chatten over msn op me pc (draait win XP) en op een gegeven moment deed een letter het niet meer. Ik bleef rustig door typen zonder die letter te gebruiken maar steeds meer en meer letters deden het gewoon niet. Ik probeerde ze in andere programmas te gebruiken maar daar deden ze het ook niet. Op een gegeven moment had ik nog maar iets van 4 letters die ik kon gebruiken. Norton 2002 (up to date) laten scannen op virussen, maar die kon niks vinden.
kwartiertje later deed alles het zomaar weer. Sinsdien ook geen last van gehad, maar toch vraag ik me af wat het was. Dan kan ik er iig voor zorgen dat het niet meer terugkomt.
Kweet niet zeker of ie hier moet of in WOS, als ik verkeerd zit sorry
Verwijderd
misschien was je stekker in je pc een beetje brak aan het doen, misschien zat je met je voet er tegenaan, misschien wel een fout van XP.
Ik zat er iig niet me voet tegenaan... En de stekker, daar zit niemand ooit aan dus het kan niet zo zijn dat ie een beetje los zat. Ik heb hem namelijk ook niet terug geduwt ofzo voordat hij weer ging werken. Daarnaast deden alle cijfers het wel goed.Op zaterdag 13 juli 2002 09:12 schreef Radio-Controlled het volgende:
misschien was je stekker in je pc een beetje brak aan het doen, misschien zat je met je voet er tegenaan, misschien wel een fout van XP.
Als het een XP fout was, zijn er dan nog meer mensen die het ook hebben gehad?
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Verwijderd
dat is wel een leuke optie van een trojan dat je letters kan uitschakelen.
dus ik zou maar eens kijken of je geen trojan op je pc hebt staan
Kdacht idd ook dat ik zo een optie wel eens ergens had zien staan bij een trojan. Kweet alleen behoorlijk zeker dat ik geen trojan heb. Neem nooit vreemde bestandjes aan ofzo.Op zaterdag 13 juli 2002 13:02 schreef pointer het volgende:
dat is wel een leuke optie van een trojan dat je letters kan uitschakelen.
Geen firewallOp zaterdag 13 juli 2002 13:08 schreef pointer het volgende:
draai je wel een firewall ??
en of een gedeelde i-net verbinding ?
En er zitten in die pc 2 netwerk kaartjes. Eentje komt uit me kabelmodem voort internet en de ander gaat naar me laptop toe om internet te delen. Maar daar zat toen niemand achter.
Verwijderd
je kan toch altijd voor de zekerheid die firewall aanzetten, je weet nooit waar het wel niet goed voor kan zijn.
en weet je iniedergeval zeker dat een trojan het niet doet.
en natuurlijk Norton up to date houden
en weet je iniedergeval zeker dat een trojan het niet doet.
en natuurlijk Norton up to date houden
Scan eens met de laptop (met up-to-date definities) de HDD van je PC, en evt een on-line en AdAware draaien.
Met jouw symptomen zou ik toch van een Trojaans paardje of virus uitgaan.
En idd een personal vuurmuur installeren.
Met jouw symptomen zou ik toch van een Trojaans paardje of virus uitgaan.
En idd een personal vuurmuur installeren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Na meer dan een jaar, zomaar, helemaal uit het niets, precies hetzelfde probleem. En net als de vorige keer zomaar uit het niets weer weg. Full system scan uitgevoerd met up-to-date norton antivirus gaf geen resultaat. Heb 99% zeker geen trojans. En een firewall zit standaard ingebakken in xp... toch?
Niks hielp ook dit keer weer tegen het probleem, na een reboot bleef het probleem. Toetsenbord-ps2-kabel losgetrokken, reboot, toetsenbord aangesloten, reboot. Geen effect, en ineens zomaar deed alles het weer normaal.
Sorry voor de absurd late kick, maar misschien dat er iemand nu wel waar het aan kan liggen.
Niks hielp ook dit keer weer tegen het probleem, na een reboot bleef het probleem. Toetsenbord-ps2-kabel losgetrokken, reboot, toetsenbord aangesloten, reboot. Geen effect, en ineens zomaar deed alles het weer normaal.
Sorry voor de absurd late kick, maar misschien dat er iemand nu wel waar het aan kan liggen.
Ik had vandaag een flaptop die ook niet wilde typen.
Er zat ook blaster op, die heb ik verwijderd (was nog vrij lastig om ip-adressen in te voeren zodat ik hem op me netwerk kon zetten
)
Maar na 1 keer rebooten na blastfix te hebben uitgevoerd deed het tobo het niet, na de 2de keer rebooten weer wel
Maar nog niet helemaal goed. De ene keer doet de linker alt het niet, en de andere keer de winkey (zit er maar 1 op).
Er zat ook blaster op, die heb ik verwijderd (was nog vrij lastig om ip-adressen in te voeren zodat ik hem op me netwerk kon zetten
Maar na 1 keer rebooten na blastfix te hebben uitgevoerd deed het tobo het niet, na de 2de keer rebooten weer wel
Maar nog niet helemaal goed. De ene keer doet de linker alt het niet, en de andere keer de winkey (zit er maar 1 op).
#StopBurningStuff
Pagina: 1