"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Had zelfde prob met ICS, dan maar ICS uitgesmeten en WinRoute geprobeerd, weg de problemen, overigens had ik elp ip in het nerwerk appart gedaan, dus bv
ip :192.168.0.2
subnet : 255.255.255.0
als trusted gezet en alles werkt prima hiero, mss ook maar es met winroute proberen? Je hebt niks te verliezen
ip :192.168.0.2
subnet : 255.255.255.0
als trusted gezet en alles werkt prima hiero, mss ook maar es met winroute proberen? Je hebt niks te verliezen
hm raar, ik had alles beetje geklikt enzow, en mijn ICS werkt wel gewoon op mijn client computers
weet je zeker dat je de goeie nic hebt gekozen in het opties van personal Firewall en dan Internet Zone Control> dan Add, dan Range en dan bijvoorbeeld als bij mij
192.168.0.2 tot 192.168.0.255
dan werkt alles gewoon
bij mij dan
weet je zeker dat je de goeie nic hebt gekozen in het opties van personal Firewall en dan Internet Zone Control> dan Add, dan Range en dan bijvoorbeeld als bij mij
192.168.0.2 tot 192.168.0.255
dan werkt alles gewoon
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Met de firewall van Mc Afee heb je hetzelfde probleem, veel contact met hen over gehad, uiteindelijk bleek er geen oplossing voor te zijn.
Winroute is prefect. alles is in te stellen...mss ook maar es met winroute proberen? Je hebt niks te verliezen
Dat moet je idd proberen.
-=[Stupendou]=-
Pagina: 1