Windows XP ICS en Norton Firewall 2002 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter
Ik draai Windows XP met ICS en heb Norton Firewall 2002 geinstalleerd. Opzich een prima programma, maar ICS werkt gewoon niet als de firewall aan staat.

Via de Search heb ik topics gevonden over soortgelijke problemen. De gouden tip leek: zet 'Block Fragmented IP Packets' uit.

Alle adressen in de private network range staan als trusted in Norton ingesteld, maar ik krijg het kreng maar niet werkend voor andere computers in het netwerk.

Op de server kan ik prima internetten, maar wat ik ook probeer, Norton Firewall laat andere computers helemaal geen verbinding leggen met Internet.

Ik word het echt spuugzat :r

Iemand die een oplossing heeft?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Had zelfde prob met ICS, dan maar ICS uitgesmeten en WinRoute geprobeerd, weg de problemen, overigens had ik elp ip in het nerwerk appart gedaan, dus bv
ip :192.168.0.2
subnet : 255.255.255.0
als trusted gezet en alles werkt prima hiero, mss ook maar es met winroute proberen? Je hebt niks te verliezen :9

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hm raar, ik had alles beetje geklikt enzow, en mijn ICS werkt wel gewoon op mijn client computers

weet je zeker dat je de goeie nic hebt gekozen in het opties van personal Firewall en dan Internet Zone Control> dan Add, dan Range en dan bijvoorbeeld als bij mij

192.168.0.2 tot 192.168.0.255

dan werkt alles gewoon :? bij mij dan

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

Verwijderd

Met de firewall van Mc Afee heb je hetzelfde probleem, veel contact met hen over gehad, uiteindelijk bleek er geen oplossing voor te zijn.

• djeedoubleyou
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-11-2025

djeedoubleyou

Theres no place like 127.0.0.0

mss ook maar es met winroute proberen? Je hebt niks te verliezen :9
Winroute is prefect. alles is in te stellen...
Dat moet je idd proberen. :7

-=[Stupendou]=-

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:09

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 13 juli 2002 02:31 schreef Exirion het volgende:
Iemand die een oplossing heeft?
Gooi die personal firewall rommel er gewoon af. :)
Dient toch enkel maar om ff goed uit een online firewall testje te komen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1