ik vind het geen groen wel ietsje lichter van kleur
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Dus die zwarte chieftec kast is niet in grote formaat te krijgen in het zwartOp zaterdag 13 juli 2002 01:42 schreef MokerHamer het volgende:
ik vind het geen groen wel ietsje lichter van kleur
voor zover ik weet is die kast leverbaar in zwart glimmend, zwart mat, standaard grijs/beige en zilver
deze lijkt haast wel zilver, of mat zwart
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
hmm, dit zal dan wel een grijze zijn ofzoOp zaterdag 13 juli 2002 01:59 schreef dadj het volgende:
voor zover ik weet is die kast leverbaar in zwart glimmend, zwart mat, standaard grijs/beige en zilver
bruin?Op zaterdag 13 juli 2002 10:14 schreef rjw het volgende:
Hij is er ook in het groen(gras),geel(kanarie),bruin,paars en blauw.
Echt waar.
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/Scorpio.htmOp zaterdag 13 juli 2002 10:28 schreef drLiter het volgende:
[..]
bruin?
Okay, jullie winnenOp zaterdag 13 juli 2002 10:30 schreef Predator het volgende:
[..]
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/Scorpio.htm
Maare, wtf is nou et versgil tussen die hele Antec en Chieftec scene, dat mis ik nog een beetje, de kasten zien er etzelfde uit
Verwijderd
die link is dood
maar dat is geen groene chieftek hoor.. gewoon zwart (kleur wijkt af van foto)

dit is groen
maar dat is geen groene chieftek hoor.. gewoon zwart (kleur wijkt af van foto)

dit is groen
Ze zijn ook hetzelfdeOp zaterdag 13 juli 2002 10:31 schreef drLiter het volgende:
[..]
Okay, jullie winnen
Maare, wtf is nou et versgil tussen die hele Antec en Chieftec scene, dat mis ik nog een beetje, de kasten zien er etzelfde uit
Binnenwerk en voorkant is _precies_ hetzelfde
Verwijderd
Wat is nou het probleem met die kleuren? We zitten hier wel even op GoT, remember? 
Die kasten zijn in alle mogelijke kleuren hebbaar. Echte tweakers zijn namelijk prima in staat om hun kast over te spuiten in het door hun gewenste kleurtje!
Die kasten zijn in alle mogelijke kleuren hebbaar. Echte tweakers zijn namelijk prima in staat om hun kast over te spuiten in het door hun gewenste kleurtje!
Pagina: 1