toch vraag ik me af wanneer we eindelijk van die online cheats af zijn
het gaat in ieder geval de goede kant op. neem bijv halflife de anti cheat programma's worden steeds effectiever en het kost steeds meer tijd om een nieuwe cheat te maken
ik denk zelf dat het probleem aan het makkelijk verkrijgen van cheats ligt, zoals iemand al zij ff googelen en hebbus
daar ligt dan ook volgens mij het andwoord
*als* iemand nou eens een zeer destructief virus zou maken in de trend van....
het activeerd zichzelf als iemand een cheat probeerd te activeren.... op het moment van activeren begint het razend snel de harde schijf leeg te vreten, indien gereed reboot ie automaties en in dos verschijnt alleen nog een message in de trend van:
*online cheating in games f#cks up the online gaming experience of the non cheating gamers, your drive has been erased by a virus wen attempting to cheat in an online game, reinstall your operating system and play fair next time.....
The Online Gaming Communitie*
daarna verwijder het virus zichzelf en kan de desbetreffende gamer het met een *schone lei* opnieuw proberen hehehe
ik weet niet in hoeverre het creeren van zo'n virus mogenlijk is
het virus moet verscholen zijn in een zogenaamd allernieuwste versie van de populairste cheats die er online zijn, natuurlijk met de zelfde grote als het originele cheat programma
en nu komt het.... *we* zetten honderden zogenaamde lok sites op, die de laatste coole online cheats bevatten die natuurlijk geinfecteerd zijn
die voeren we lekker in de populairste zoekmachines
gevolg.... wie van plan is online te cheaten brand zn handjes en leert op de harde manier dat wij er niet van gediend zijn, en op de lange termijn als het bekend raakt dat het meren deel van de cheats geinfecteerd is weet niemand meer waar hij of zij nieuwe werkende cheats vandaan haalt
....... opgelost