Anti Cheat Driver Petitie

Pagina: 1
Acties:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Opnieuw fabrikant in de fout met cheatdrivers :(

Doe dus mee en laat al je kennissen en vrienden die ook (wel eens) online gamen dit weten!

hier kan je de petitie tekenen.
(Tip: Maak je mailadres niet public.)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Alsof het wat uitmaakt.... 2 sec google en je hebt een even goede wallhack voor je gf2tje hoor...

Steam

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:29
Het gaat om deze kaart + drivers ?

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200207/img1026502236_0.jpg

Mooi ding hoor :9
Enneuh JeanLucPicard maak jij je Jedi Knight 2 server nou maar klaar :P

• pica
Klere winroute :)

Steam

Verwijderd

toch vraag ik me af wanneer we eindelijk van die online cheats af zijn
het gaat in ieder geval de goede kant op. neem bijv halflife de anti cheat programma's worden steeds effectiever en het kost steeds meer tijd om een nieuwe cheat te maken

ik denk zelf dat het probleem aan het makkelijk verkrijgen van cheats ligt, zoals iemand al zij ff googelen en hebbus
daar ligt dan ook volgens mij het andwoord
*als* iemand nou eens een zeer destructief virus zou maken in de trend van....

het activeerd zichzelf als iemand een cheat probeerd te activeren.... op het moment van activeren begint het razend snel de harde schijf leeg te vreten, indien gereed reboot ie automaties en in dos verschijnt alleen nog een message in de trend van:

*online cheating in games f#cks up the online gaming experience of the non cheating gamers, your drive has been erased by a virus wen attempting to cheat in an online game, reinstall your operating system and play fair next time.....

The Online Gaming Communitie*

daarna verwijder het virus zichzelf en kan de desbetreffende gamer het met een *schone lei* opnieuw proberen hehehe :P

ik weet niet in hoeverre het creeren van zo'n virus mogenlijk is
het virus moet verscholen zijn in een zogenaamd allernieuwste versie van de populairste cheats die er online zijn, natuurlijk met de zelfde grote als het originele cheat programma

en nu komt het.... *we* zetten honderden zogenaamde lok sites op, die de laatste coole online cheats bevatten die natuurlijk geinfecteerd zijn
die voeren we lekker in de populairste zoekmachines

gevolg.... wie van plan is online te cheaten brand zn handjes en leert op de harde manier dat wij er niet van gediend zijn, en op de lange termijn als het bekend raakt dat het meren deel van de cheats geinfecteerd is weet niemand meer waar hij of zij nieuwe werkende cheats vandaan haalt

....... opgelost >:)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cheaten (online) is lame, ben ik met je eens.
Een virus verspreiden is echter buitengewoon triest/ziek/walgelijk en volgens mij nog strafbaar ook.

Ik vind de oplossing van Blizzard met Diablo II (als die 1.1 patch ooit nog komt) veel beter.
Het komt er op neer dat als Blizzard er achter komt dat je cheat, je voortaan alleen nog maar kan spelen met andere cheaters, dat je dus niet meer kunt spelen samen met eerlijke gamers.
Probleem is dat dit volgens mij alleen mogelijk is met spellen met een cd-key.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op zaterdag 13 juli 2002 04:51 schreef TheInfiltrator een heleboel.
Dat is vuur met vuur bestrijden. Dat helpt niet (8>

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Cheats in drivers zijn niet aan te pakken. Ik weet dit niet helemaal zeker, maar volgens mij zijn er ook bedrijven die source-code van drivers releasen zodat hobbyisten dit bijvoorbeeld naar linux kunnen porten. Zulke personen kunnen dus altijd een dergelijke cheat implementeren.

Cheaters kan je het beste zelf aanpakken door "sociale controle" (observen).
Je zou bij spellen als diablo II een DatIsEenCheater vote optie in kunnen bouwen, waarna na een aantal votes iemand toestemming krijgt om achter de schermen mee te kijken.

Nu zijn bepaalde cheats wel altijd mogelijk: iemand met twee pc's die in een scherm observed bij de ander en speelt met een ander scherm. Tenzij je observer uitzet, kan je dit niet voorkomen.

Zo'n wall cheat is wat gedrag natuurlijk ook slecht te detecteren. Het voordeel ervan is op zich marginaal, en iemand die de ander z'n loopgedrag anticipeerd zou dan wel eens als cheater aangezien kunnen worden.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• pica
Zeker nog nooit van geluid gehoord :? .

Steam

Verwijderd

die drivers die asus een tijd terug releasde werden dus wel gedetecteerd door csguard een tijd terug (is nu vervangen door hlguard)

hmm dat van diablo2 klinkt wel leuk maar wel toevallig dat ze dat pas invoeren zoveel later na release, zeker gewacht zodat ze niet het geld mislopen van de mensen die wel willen cheaten in games :(

en ja vorige keer had ik die petitie tegen asus zn drivers ook ondertekent, en het had effect ook al was het kwaad al geschied (lekker slim asus :( )
ik teken deze ook, niet dat het veel zou uitmaken kwa gebruik omdat niemand zo'n *verouderde* kaart gaat kopen maar duidelijk te maken dat zulke vorm van marketing ecs nadelig word

zolang ik de keuze heb tussen verschillende aanbieders koop ik dus geen asus kaart :(

en niet denken helpt toch niet, nee het zou pas leuk zijn als een bepaalde geforce 4 ti 4200 fabricant elke week/maand geupdate cheatdrivers releasde omdat dit de verkoop stimuleert (dit om anti cheat programmas voor te blijven)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
denk niet dat er naar geluisterd wordt,
ze zullen zelf in moeten zien dat ze fout bezig zijn
daar zal zo'n petitie niet bij helpen denk ik ;)
Pagina: 1