Toon posts:

AMD burn out

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag start ik mn kleine AMD 1600+ op en ik moest gelijk weer maar had m aanstaan voor de virusscan en webserver enzo. Kom ik terug is in mijn open pc een draadje weggeschoten, jahoor precies in de fan van het koelblok! Ik dacht dat ASUS moederborden zo'n beveiliging hadden voor max temps maar nee hoor, vastloper en doorgebrande AMD processor. Dan maar terug naar de winkel (mycom rdam), maar omdat natuurlijk rogier het bonnetje kwijt is zou ie m toch opsturen naar de fabriek. Wat denken jullie wat het word? Betalen of garantie?

Don't try it at home! |:(

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
PICS :P

EDIT: Had je kunnen verwachten, rot voor je :+ Heb nog wel een 233MMX die je mag komen lenen, bijna even snel :P

Hier klikken, dan is je probleem opgelost :+

Zal je vader maar lief aankijken >:)

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 01:05 schreef Rogier21 het volgende:
Ik dacht dat ASUS moederborden zo'n beveiliging hadden voor max temps maar nee hoor
Dat hebben ze wel maar dat staat standaard niet ingeschakeld, dat was iig bij mij het geval (niet alleen mn asus btw), dus eerst ff het BIOS in en dan zit je goed ^_^ (ook al zou het standaard wel zijn ingeschakeld, dan zou ik het zelf nog even willen nakijken je weet maar nooit he :) )

Maar ehh wat sturen ze nou naar de fabriek dan? je CPU? willen ze em repareren hehe

En over betalen of Garantie.. ik gok betalen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:28

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op zaterdag 13 juli 2002 02:11 schreef Oneindig het volgende:

[..]

Dat hebben ze wel maar dat staat standaard niet ingeschakeld, dat was iig bij mij het geval (niet alleen mn asus btw), dus eerst ff het BIOS in en dan zit je goed ^_^ (ook al zou het standaard wel zijn ingeschakeld, dan zou ik het zelf nog even willen nakijken je weet maar nooit he :) )

Maar ehh wat sturen ze nou naar de fabriek dan? je CPU? willen ze em repareren hehe

En over betalen of Garantie.. ik gok betalen.
Zie ook mijn link >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Zinloze topic. Afwachten gewoon.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.