Toon posts:

Oude MAC LC kast....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kep een oud macje lc en nu zie ik dat die kast erg klein is en meschiens wel een idee is om daarvan een mp3, divx, ect machientje van te maken.

Alleen ik heb hem open en zie dat er erg weinig ruimte inzit dus er zal nog gezaagt en geboort moeten worden :).

Maar kan ik er een P190 MXX in stoppen die passief gekoelt is want dat vraag ik me af. Omdat de ruimte erg klein is en ik maar 1 p190 heb wil ik niet dat deze af fikt.

Het lijkt me een mooi idee om echt hier van een tja tv machientje van te maken.

De kast is

35cm lang, 16cm breed en +/- 5cm hoog.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
je kan er anders gewoon een p2 400 (heb ik hiero ergens staan) met een grote heatsink met een fan op 7 of 5 volt..hoor je niet, heeft wel wat meer power als een p1 190 mmx dacht ik zo.. :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga effe meten wat de maten er van zijn..

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
uh, mp3 zal wel gaan maar divx op een p1... gaat je niet lukken :+

@iMartien

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 00:29 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
uh, mp3 zal wel gaan maar divx op een p1... gaat je niet lukken :+
Jawel hoor een video kaart die dit hardware matig er uit laat komen. Nee anders trek die het niet op full screen :)

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 00:26 schreef Yonni het volgende:
je kan er anders gewoon een p2 400 (heb ik hiero ergens staan) met een grote heatsink met een fan op 7 of 5 volt..hoor je niet, heeft wel wat meer power als een p1 190 mmx dacht ik zo.. :)
geef mij die p2 maar :o :P heb ik tenminste war vor me sussie

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

* E-Mile heeft een P1 200 MMX die z'n DivX prima trekt... maar er zit dan ook wel een 32 mb videokaartje in :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 13 juli 2002 02:29 schreef E-Mile het volgende:
* E-Mile heeft een P1 200 MMX die z'n DivX prima trekt... maar er zit dan ook wel een 32 mb videokaartje in :)
kep er nu een gf2 mx 4 64 in zitten en de Pentium nog wat opgetrokken en doet het perfect zelfs DVD dus ik ben tevreden nu nog hem in de mac kast krijgen :)
Pagina: 1