je hebt voor cs wel plugins zodat je weer lekker kunt hoppen, weet iemand waar ik die vandaan haal. Kon zelf niet zo snel wat vinden
Is dat niet cheaten dan?
"Could someone explain how I set my laserprinter to stun!?"
alleen als je een eigen server draait bedoel ik.
Je hebt wel servers waar je kunt hoppen, maar dan heb je een plugin nodig, en die heb ik nou net nodig.
Je hebt wel servers waar je kunt hoppen, maar dan heb je een plugin nodig, en die heb ik nou net nodig.
AXN Plugin for MetaMod -> This plugin apparently has many uses, but the best one I've found is to disable the anti-bunnyhop in 1.4, making the jumping more like 1.3. Simply extract axn_mm.dll to cstrike/dlls, add win32 dlls/axn_mm.dll to your metamod.ini and add axn_bunnyjump -1 to your server.cfg and you're set. I've tested this on my test server and it works like a charm. Enjoy.
Gevonden met google
Gevonden met google
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
oooh naja ik vond niet zoveel, en nu is google bij mij helemaal down. rommel die isdn 
iig bedankt
iig bedankt
btw, dit werkt dus alleen als het serverside supported is
tja ik heb it geprobeerd, it werkt niet echt 
Kan ook wel aan mij liggen hoor
Heeft iemand nog andere bunnyhop fix plugins ?
Die servers schoppen echt kont
Als ik op publics speel speel ik enkel nog op servers wara je op kan hoppen. Alleen krijg je de hele tijd te horen dat je aan het cheaten bent en sommige admins zijn zelfs zo lomp om je te kicken. Dat vind ik wel zo lomp. Als je niet wil dat mensen bunnyhoppen installeer dan niet zo'n fix
Misschien beter idee om uit te zoeken waarom het niet werkt?Op zaterdag 13 juli 2002 01:29 schreef Ste7en het volgende:
tja ik heb it geprobeerd, it werkt niet echt
AAAARGGH!!
het is niet bunnyhoppen!!!
Je kan dan gewoon springen achter elkaar, zonder dat je vertraagt!!!!
bunnyhoppen is misbruik maken van dat snelle springen, en daardoor extra hoge snelheid te halen!!
Hou die dingen nou eens uit elkaar gvd.
bunnyhoppen is misbruik maken van dat snelle springen, en daardoor extra hoge snelheid te halen!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
ja, en hij zoekt het serverside pluginnetjeOp zaterdag 13 juli 2002 00:44 schreef Crash-Override het volgende:
btw, dit werkt dus alleen als het serverside supported is
nou we het toch over jume hebben in bijv cs_italy kan iedereen op deie kretten springen en ik kan dat niet. Moet je hiervoor iets verandere ofzo.
veel oefenen? maar client side zal 't denk ik niet meer werken ivm die jump delayOp zaterdag 13 juli 2002 00:18 schreef Ste7en het volgende:
je hebt voor cs wel plugins zodat je weer lekker kunt hoppen, weet iemand waar ik die vandaan haal. Kon zelf niet zo snel wat vinden
Jah en dat bunnyhoppen kan wel gewoon op die servers hoor met deze "fix."Op zaterdag 13 juli 2002 10:17 schreef Damian het volgende:
AAAARGGH!!
En je hebt er geen scipts of weet ik veel wat voor nodig om het te kunnen. Het kan met een compleet standaard cs. Het is gewoon iets wat je ff door moet hebben.
Huh
Cheaten
Die plugin is enkel voor serverside. Geen server met deze plugin, kan je dus ook niet hoppe. Ondersteund de server het wel, dan kan je de hele map rond gaan springen als een konijn
Die plugin is enkel voor serverside. Geen server met deze plugin, kan je dus ook niet hoppe. Ondersteund de server het wel, dan kan je de hele map rond gaan springen als een konijn
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Ga eerst is leren bunnyhoppen in Quake 1. En probeer daarna andere spellen met die techniek. De meeste mensen hebben pas dan echt de techniek, en halen dan pas de volledige snelheid ervan.
De meeste mensen zitten gewoon naar voren indrukkend te springen, wat zij bunnyhoppen noemen. Maar dit maakt geen extra snelheid.
De meeste mensen zitten gewoon naar voren indrukkend te springen, wat zij bunnyhoppen noemen. Maar dit maakt geen extra snelheid.
The Unpredictable Striker!
Het leuke is juist dta ik nooit q1 gespeeld had en laatst via een forum qw had gedownload. Begon dat te spelen en kwam er achter dat je niet kan strafejumpen als in q2/q3. Toen probeerde ik eens te bunnyhoppen en voilaOp zaterdag 13 juli 2002 19:07 schreef Lightah het volgende:
Ga eerst is leren bunnyhoppen in Quake 1. En probeer daarna andere spellen met die techniek. De meeste mensen hebben pas dan echt de techniek, en halen dan pas de volledige snelheid ervan.
Dit bewijst ook maar weer eens dat HL voor een groot deel uit de q1 engine gemaakt is en niet die van q2
ik weet heus wel hoe ik mot hoppen hoor, moet alleen nog wat oefenen 
En ronald was op vakantie, vandaar sven.
Ben zelf ook weer net trug
En ronald was op vakantie, vandaar sven.
Ben zelf ook weer net trug
Verwijderd
Wat Damian zegt klopt...
Het is gewoon springen achter elkaar zonder te vertragen/stil komen te staan.
ECHT bunnyhoppen zoals in 1.0 en 1.1 wil niet meer...
/me denkt terug aan die goeie oude tijden dat ie als CT assault inhopte terwijl terror nog aan het kopen was
Het is gewoon springen achter elkaar zonder te vertragen/stil komen te staan.
ECHT bunnyhoppen zoals in 1.0 en 1.1 wil niet meer...
/me denkt terug aan die goeie oude tijden dat ie als CT assault inhopte terwijl terror nog aan het kopen was
Verwijderd
bunnyhoppen of springen zonder vertraging is cheaten en is lame...
als zo dan gaat vragen om een fix (hack whatever) ben je een n00b en een lamer
n00bs die niet kunnen winnen moeten zonodig alles aanpassen om zoveel mogelijk voordeel te hebben
n00bs die niet kunnen winnen moeten zonodig alles aanpassen om zoveel mogelijk voordeel te hebben
Verwijderd
...Flame...Op donderdag 25 juli 2002 11:50 schreef Znz het volgende:
Verwijderd
Leer lezen noob himself... Het is een SERVERSIDE plugin... dus je installeert het op de server zodat de GEBRUIKERS kunnen "bunnyhoppen".Op donderdag 25 juli 2002 11:50 schreef Znz het volgende:
Sorry, had je 2e reply niet gezien :\
Pagina: 1