Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
isda een logo?
Anyhoet, wat tim zegt
Illustrator, Freehand of Corel werkt, als het perse snel moet, kan flash ook wel
* Yellow|A gaat nu een bus halen
|{ brrr }] |
Verwijderd

de .fla file, flash 5
Illustrator moet ik nog steeds gaan kopen eigenlijk. Die trial is al afgelopen, en het werkte wel fijn...
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
gebruik S-spline!
overtrekken in Photoshop
Bitmaptracken in Streamline of flash..
laat ik ff zeggen dat ik t met die 3 niet eens ben
1&2 omdat je dan n bitmap krijgt, terwijl dit een typisch vectorplaatje is
3 omdat tracken in flash nooit precies zoals je wilt werkt, (bij mij dan, en ik weet niet of streamline t wel beter doet, nog nooit met gewerkt)
trek m nou maar gewoon over in Illustrator, of in Freehand
Verwijderd
En wat het belangrijkst is: je weet dat het logo perfect is, en niet scheef, zoals dat van type. In dit geval dus absoluut niet tracen.
Verwijderd
1. Type is nog steeds met hoofdletterOp zaterdag 13 juli 2002 13:44 schreef Cheatah het volgende:
en niet scheef, zoals dat van type.
2. Die van mij is precies overgetekend van het plaatje dat ik voorgeschoteld kreeg. Niet mijn fout dus als het scheef is
Verwijderd
Ik vind van wel, overtrekken is gewoon niet de juiste methode voor dit soort strakke vormen. Ga je ook tegen een klant zeggen dat het jouw schuld niet is?Op zaterdag 13 juli 2002 13:49 schreef Type het volgende:
Die van mij is precies overgetekend van het plaatje dat ik voorgeschoteld kreeg. Niet mijn fout dus als het scheef is
crisis man... kon het nog kleiner en onduidelijker? Sommige lijnen ontbreken gewoonOp zaterdag 13 juli 2002 20:16 schreef tomzev28 het volgende:
dan heb ik voor jullie een grotere uitdaging:
[afbeelding]
ben benieuwd of jullie hiermee iets kunnen
Verwijderd
Verwijderd
t logotje klopt voor geen ene flikker man!Op zaterdag 13 juli 2002 20:25 schreef brixx het volgende:
iig al iets beter
[afbeelding]
[ oops outline letters vergeten]
t vlammetje is heel anders nu
Verwijderd
als vectorbestand (.eps) (na-)maken, kun je uitvergroten tot je er bij neervalt zonder kwaliteitsverlies.Op zaterdag 13 juli 2002 20:32 schreef tomzev28 het volgende:
hoe vergroot je zoiets zonder kwaliteitsverlies?
Verwijderd
met of zonderOp zaterdag 13 juli 2002 20:29 schreef brixx het volgende:
blijven we n beetje rustig...
er staat niet voor niets een dikke "" bij drol!
t klopt nog steeds niet
slim zijn en gewoon zoiets in een vectorprogramma maken.Op zaterdag 13 juli 2002 20:32 schreef tomzev28 het volgende:
Ja want hij is iig wel beter. hoe vergroot je zoiets zonder kwaliteitsverlies?
anders overtrekken in een vectorprogramma
anyway, vector all the way baby
//edit:
verdorie zkywalker was eerder
Ik zat al aan een Illustrator of Freehand te denken. Toch heb ik alleen (een beetje) ervaring met Corel Draw. Meestal lukt het me dan niet om de afstanden en lijndiktes precies goed te krijgen.
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Dit topic is gesloten.
![]()