Ik heb hier een 640x480 overhead projector LCD scherm liggen, welke ik in een koffermod of iets dergelijks wilde gaan verwerken, maar hoe kan ik hier nou een backlighted scherm van maken? Het is op het moment dus enkel het doorzichtige schem.
>>> CME??
en dan kan je nog via de search ook wel vinden!
en dan kan je nog via de search ook wel vinden!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
k denk dat je ff ander forum moet hebben 
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/22
edit:
vaag, hij pakt de naam niet van t forum
vaag, hij pakt de naam niet van t forum
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Het is nu 3 keer gezegd, maar niet in SEM, zou wel fijn zijn volgende keer 
moved VB >> CE
moved VB >> CE
ccfletje?
ik heb hier btw nog wel een bl voor een 20x2 lcd
ik heb hier btw nog wel een bl voor een 20x2 lcd
Tja, moet ik dan idd op zoek gaan naar zo'n vierkant CCFL? En kan ik dan zo'n "kleine" nemen, of moet hij even groot zijn als mijn TFT? En dan moet er toch ook nog {wit,zwart}
reflectiefolie achter?
doe geen ccfl maar. Dat geeft onregelmatig licht. Wat je nodig hebt is zo'n 'licht-folie', ELS genaamd. Meer kan ik je ook niet mee helpen, maar nu weet je waarnaar je moet zoeken.
Verwijderd
In mijn laptop zitten gewoon 2 ccfl'tjes achter het display hoor, dus geen gezeik, gewoon een stel ccfl'tjes erachter zetten.
Maar hoe wou je eigenlijk beeld gaan krijgen op dat scherm?
Verwijderd
Ik kreeg net een idee:
Je haalt een stuk plexiglas en een zooi leds (of een CCFL met inverter)
- schuur het plexiglas zodat het mooi egaal wit wordt.
- bevestig daarna de leds (of CCFL) aan een zijkant (of 2 zijkanten / onder / boven / etc...) zodat de plexiglas plaat mooi egaal verlicht wordt..
Kijk hier maar even wat ik bedoel:
[topic=516081/1/25]
Lijkt me een goede oplossing, vergt nog wel wat experimenteerwerk m.b.t. het mooi egaal uitlichten van die plexiglas plaat, maar dat moet vast wel lukken...
Je haalt een stuk plexiglas en een zooi leds (of een CCFL met inverter)
- schuur het plexiglas zodat het mooi egaal wit wordt.
- bevestig daarna de leds (of CCFL) aan een zijkant (of 2 zijkanten / onder / boven / etc...) zodat de plexiglas plaat mooi egaal verlicht wordt..
Kijk hier maar even wat ik bedoel:
[topic=516081/1/25]
Lijkt me een goede oplossing, vergt nog wel wat experimenteerwerk m.b.t. het mooi egaal uitlichten van die plexiglas plaat, maar dat moet vast wel lukken...
Hoezo? Het is gewoon een kant en klaar overhaed projector scherm met een normale VGA doorluskabel.Op dinsdag 16 juli 2002 03:40 schreef Thorry het volgende:
In mijn laptop zitten gewoon 2 ccfl'tjes achter het display hoor, dus geen gezeik, gewoon een stel ccfl'tjes erachter zetten.
WoeiOp dinsdag 16 juli 2002 04:37 schreef Kippenijzer het volgende:
[..]
Hoezo? Het is gewoon een kant en klaar overhaed projector scherm met een normale VGA doorluskabel.
daar maak je toch geen casemod van
ergens een oude projector op de kop tikken en divxjes op kijken
Jah, maar daarvoor is de kwaliteit van het beeld niet lekker genoeg vrees ik, ik kan het welleens gaan proberen, maar kan daarvoor 's weekends ook gewoon een "normale" beamer regelen...Op dinsdag 16 juli 2002 07:54 schreef Sine het volgende:
[..]
Woei
daar maak je toch geen casemod van
ergens een oude projector op de kop tikken en divxjes op kijken
Pagina: 1