"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Whèè, ik voel me genegeerd

Deeplinkjes zijn tof (scheelt mij een hoop zoeken), maar bovenstaande geld nog steeds
Ik heb het tot dusver alleen bij beat-it kunnen ontdekken, en niet eens bij alle producten, maar het is wel redelijk slordig
Om nou niet meteen alles af te zeiken (zie ook andere TFF-je), keep up the good work
want dat mag zeker ook gezegd worden.
Deeplinkjes zijn tof (scheelt mij een hoop zoeken), maar bovenstaande geld nog steeds
Ik heb het tot dusver alleen bij beat-it kunnen ontdekken, en niet eens bij alle producten, maar het is wel redelijk slordig
Om nou niet meteen alles af te zeiken (zie ook andere TFF-je), keep up the good work
Rhàshan - Aditu Sunlock
Helaas zijn er niet zoveel dev-people voor de frontpage, waardoor niet alle bugs binnen een week opgelost kunnen worden, maar dat wil niet zeggen dat we het negeren hoor
.
Professioneel Hyves-weigeraar
Mwoah, een weekWouter Tinus schreef op 02 oktober 2002 @ 23:26:
Helaas zijn er niet zoveel dev-people voor de frontpage, waardoor niet alle bugs binnen een week opgelost kunnen worden, maar dat wil niet zeggen dat we het negeren hoor.
Die ander is 2 weken oud (okee, discutabel voor zo'n klein dingetje
Hoeft van mij ook niet meteen opgelost, maar een bevestiging dat het gezien is is wel leuk. Beide waren al lang uit de topiclist verdwenen
[ Voor 0% gewijzigd door Paul op 02-10-2002 23:36 . Reden: toevoeging ]
Rhàshan - Aditu Sunlock