Ik heb een Radeon8500 en een monitor die met een BNC kabel is aangesloten. Nou is die kabel niet PnP compatible en daardoor wordt mijn monitor gezien als een 1280x1024@60Hz en dus zit ik met een walgelijk lage refreshrate opgescheept. Daar baal ik vreselijk van. In windows XP heb je nog de optie om handmatig aan te geven wat voor monitor dŽr aan hangt. Bij win98 heb je dat niet. Is er een manier om die tabbladen in de driver in te schakelen=
Ik kan in Windows 98 wel instellen welke monitor ik heb dus je moet ff beter zoeken...
volgens mij rechter muisknop op de desktop --> eigenschappen --> tabbald instellingen --> Geavanceerd --> monitor --> wijzigen....
volgens mij rechter muisknop op de desktop --> eigenschappen --> tabbald instellingen --> Geavanceerd --> monitor --> wijzigen....
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Ja dat heb ik al gedaan. Maar windows vertikt het om de monitor in te stellen op hogere refreshrates dan 60Hz. De instelling die ik maak wordt dus gewoon genegeerd
Google -> HZtool -> tig linkjes met dat tooltje. Moeilijk heOp zondag 14 juli 2002 13:26 schreef wwillem het volgende:
Dit tooltje uit de FAQ werkt niet:
ftp://ftp.zdnet.com/threedee/tweakfiles/video/hztool14.zip
C:\>_
Moet je wel weten dat het HZtool heetOp zondag 14 juli 2002 13:27 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Google -> HZtool -> tig linkjes met dat tooltje. Moeilijk he![]()
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()