Aztech USB modem belt niet in

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
Hallo allemaal,

Was gisteren ff snel bij een kennis met een HP Brio puter met daarbij natuurlijk geen handleiding of CD met initstrings. Ikke dus vanalles zoeken, maar niets kunnen vinden, werkt nu nog niet :(

Probleem is als volgt:
modem belt naar ISP (Tiscali), ding gaat proberen een snelheid overeen te komen, en als ie bijna klaar is, krijg je een kuttoon en gaat ie overnieuw beginnen. Net zolang door tot windows het opgeeft of tot je het zelf opgeeft :(
Friesland Bank telebankieren met dat Davilex pakket draait echter wel zonder problemen...
Andere ISP (FreeAccess) geprobeerd, werkt ook niet, zelfde probleem.

Modem waar we het over hebben: Aztech UM9800 USB V90
Iemand met zo'n modem of met gelijke sjipset die dit probleem kent en een oplossing weet? (vast niet, welke tweaker koopt nou een USB modem)

• _JGC_
Schop, niemand?
En anders verplaatsen ze em maar naar I&T

Verwijderd

Op zaterdag 13 juli 2002 18:01 schreef _JGC_ het volgende:
Schop, niemand?
En anders verplaatsen ze em maar naar I&T
al andere drivers geprobeerd :?

• _JGC_
welke drivers? Heb de standaard HP drivers erop, die werken niet, en als ik drivers van Aztech ophaal, zijn het dezelfden :r

Verwijderd

zoveel mogelijk drivers zoeken die er in de buurt komen , op bijvoorbeeld www.driverguide.com , en door blijven proberen , ik heb al zoveel drivers gezocht dat ik er gek van werd , blijf vooral doorzoeken

( heb er ooit 9 uur over gedaan om een driver van een videokaart te zoeken )

• hefaistos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 07:40

hefaistos

feestelijk gehandicapt

welke Brio PC is het? typeaanduiding?

Echte mannen die eten geen honing, die kauwen op bijen.
De edelmoedigste GOT'er ooit!!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

LopeZ

Too much is never enough

Heb je al geprobeerd om standaard windows drivers te installen? (dus een standaard 56k6 v90 oid) Ik weet dat dat ook werkte bij mijn diamond supra express ding.

• _JGC_
USB modems zijn niet standaard, die zijn klote. Standaarddrivers van windoos installeer je voor externe seriele modems met een Cirrus, Rockwell of hoe heet diegene ook alweer (X2) chipsets, of interne ISA hardwaremodems met een van bovenstaande sjipsets.
Pagina: 1