Is het verstandig om ook op me L@ptop RC5 te draaien? Er zit praktisch geen actieve cooling op. Het ding gaat bijna nooit aan, alleen tijdens het laden, maar dat gebeurd ook niet meer want me accu is stuk. En ben niet van plan een nieuwe te kopuh. Het is een K6-2 266.
Gaat ie dan niet een beetje overheaten? Hij word al behoorlijk warm zonder koe.
Ik heb op alle laptops die ik tot nu toe heb gehad een koetje gehad.. koeling is echt wel voldoende in een laptop!
mijn pa zijn vaio (??) met een 500mhz proc d'r in kon best warm worden met het koetje, maarja: geen bedreigende situaties ofzo...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik zit hiero ook tegen een laptop te kijken, waarvan ik mij ook afvraag hoelang die blijf leven. Op passieve koeling lang, maar met RC5 gaat de koeling aan.
Ventilatoren hebben volgens mij niet een oneindige levensduur en verzamelen stof....
Deze laptop blijft maar buiten RC5, ik heb er wel een extra pIII-600 voor in de plaats geassimileerd
Ventilatoren hebben volgens mij niet een oneindige levensduur en verzamelen stof....
Deze laptop blijft maar buiten RC5, ik heb er wel een extra pIII-600 voor in de plaats geassimileerd
Ik heb een Toshiba Satellite 4100XCDT van de baas. Draait NT en WME op. NT is voor de zaak en WME voor prive. Onder NT draait koetje hidden en op WME draait ie normaal en flush ik de handel. Beide maken gebruik van dezelfde data bestanden. Tevens staat ie zo ingesteld dat koetje alleen draait tijdens netspanning. Het enigste verschil wat ik gemerkt heb is dat met koetje de ventilator full time draait.
Ach ja toch niet van mij :):)
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Keine probleme op de Dell (een of andere C500) van paps 
Dusseh assimileren die hap!
Dusseh assimileren die hap!
een vriend van mij heeft een Delletje 5000e met intel 600 speedstepje.... daar komt een koetje op, maar die wil ik niet op de batterijen laten draaien....Op vrijdag 13 oktober 2000 11:31 schreef SpeedyG het volgende:
Tevens staat ie zo ingesteld dat koetje alleen draait tijdens netspanning.
hoe stel je dat in?
Blimmel,
Is gewoon een instelling in het config menu:
Start: dnet.exe -config
Kies dan voor: General Client Options
Kijk dan eens bij punt 9 
Deze staat volgens mij standaard al op yes
Maar check hem wel even voor de zekerheid.
Heb je de optie 'pause if running on battery power' nou niet dan moet je een nieuwere versie downloaden.
Succes ermee.
Is gewoon een instelling in het config menu:
Heb je de optie 'pause if running on battery power' nou niet dan moet je een nieuwere versie downloaden.
Succes ermee.
Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Ik heb op mijn laptop (van de TUe) ook een koetje. Ding wordt mie warm niet te geloven, maar werken zal die.
Je kan idd de koe op pauze zetten als je op de batterij werkt, maar da had ik ff voor een testje uitgezet (aan staat geloof ik nog steeds uit
). Dus zit ik daar onder college, 1e uur gaat goed... 2e uur *PIEP* *PIEP* (hoog schel geluid), k denk zo 'oops'
dus ik da ding uit me rugzak gepakt me maar ff uitgezet.
Zo kwam ik er dus achter dat dat ding begint te piepen bij een 10% battery
Je kan idd de koe op pauze zetten als je op de batterij werkt, maar da had ik ff voor een testje uitgezet (aan staat geloof ik nog steeds uit
Zo kwam ik er dus achter dat dat ding begint te piepen bij een 10% battery
geen problemen hier met een laptopje een celly 466, staat nu al 4 dagen continu te grazen op't werk}:O op netstroom natuurlijk:)
wordt wel wat warm maar hij blijft stabiel
(G)
wordt wel wat warm maar hij blijft stabiel
(G)
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Ik heb hier een toshiba 4030CDT staan, dat ding draait alleen maar rc5 (en windows) voor de rest gebruik ik hem niet meer. Staat al ruim een jaar bijna continue te draaien af en toe rebooten natuurlijk. maar echt warm wordt ie niet.
Op die K6 processoren van AMD presteert de koe wel slecht. Ik zou het niet doen, zoveel workunits levert het niet op, en je loopt de kans dat de laptop defect raakt. Alhoewel er natuurlijk verschillende opties zijn omdat te voorkomen.
Op me acer 673t (p200mmx) looptie ook altijd.. (zelfs met batterij) de bodemplaat is ook koeling, en je merkt wel dat hij lekker warm is. Maar verder geen probleem (uptime al > 34 dagen)
Hier een Toshiba 2180 CDT met AMD op 450. Liep in het begin telkens vast en heb toen het koetje er weer afgegooid. Na een maandje er maar weer opgezet en hij loopt nu alweer 24 dagen achter elkaar zonder een enkel probleempje. Dus gewoon doen, elk blokje is er een
Heb hier van klant een Toshiba 4000 CDS draaien, dat ding word niet warm en fan gaat niet vaker draaien door koetje.
p2 266 24/7
p2 266 24/7
Pagina: 1