Neolec Aquastar / Neolec Coolers

Pagina: 1
Acties:

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 21:18

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Topicstarter
Damn, deze cooler had ook in mijn auto kunnen zitten. :P
echt cool.

http://www.neolec.de/neolec/de/index_aquastar_5000_uk.html

Maar sinds een tijdje ben ik in het bezit van een Coolermaster DP5 - 7H53F-OL, het resultaat van dit wel stille coolertje valt mij wat tegen.
Ik zit dus wat om me heen te kijken voor een andere cooler.
Veel topics hier gelezen en nagezocht, en toch kom ik er niet helemaal uit. Ik zoek een functionele cooler en geen cooler in de vorm van een maan of zoiets.
Mijn oog is nu gevallen op de Neolec Venezia TB.
http://www.neolec.de/neolec/de/index_venezia_tb_uk.html

Heeft iemand ervaringen met deze cooler? lijkt mij een gave cooler. Maar voordat ik weer een tegenvaller koop.
2de keus zou de Coolermaster HHC-LC1 zijn.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Verwijderd

Het koeloppervlak is te klein voor top preformance! Ik had gekozen voor een Alpha / Swiftech..

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Het ziet er eerder uit als een p3 koeler die voor geen meter een athlon zou kunnen koelen.

Jouw huidige koeler koelt een heel stuk beter dan dat smurfenkoelertje.
Maar dat is mijn mening natuurlijk.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 21:18

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Topicstarter
Maar dit smurfenkoelertje heeft een stuk betere airflow dan mijn huidige coolermaster. scheelt bijna 1/3.

De Coolermaster krijgt de cpu alleen koel als ik een extra fan bij hem in de buurt plaats. Zonde want dat doet juist het stilte van de koeler teniet.
Op zaterdag 13 juli 2002 12:51 schreef bobo1on1 het volgende:
Jouw huidige koeler koelt een heel stuk beter dan dat smurfenkoelertje.
Maar dat is mijn mening natuurlijk.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Ik heb ook zitten kijken naar deze koeler, maar omdat ik er niet aan kon komen heb ik het laten rusten.
Van deze koeler heb ik gehoord dat hij een pokkeherrie maakt, maar dat hij erg goed koelt.
Master Overdrive heeft volgens mij ook deze koeler. Anders moet je maar eens een mailtje naar hem toe sturen :)

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Als je echt een goeie koeler wil koop dan een alpha 8054 met een leuk papst fan, lekker stil en koelt ontzettend goed.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Pagina: 1