is er geen programma of functie in windows waarmee je de algemene Uptream van je internet verbinding kunt verminderen... zodat je bijvoorbeel per pc max maar 5kB/s upload hebt van de maximale 16kB/s?
Verwijderd
Hier zijn al verschillende topics over geweest. Ik geloof dat het niet echt mogelijk is tenzij je een linux server voor je internetconnectie gebruikt.
idd als je effe zoekt op deel eigen topic: upload te beperken vind je je al van allerlei topic's
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
ik gebruik geen server alleen een switch... maar ik word ziek van mijn zusje die ligt de hele dat mp3z te sturen en webcam online streamen enzo...
dan kan ik niet lekker cs spelen!
Verwijderd
Die ergenis zal wel wederzijds zijnOp vrijdag 12 juli 2002 23:10 schreef PhantomLord het volgende:
ik gebruik geen server alleen een switch... maar ik word ziek van mijn zusje die ligt de hele dat mp3z te sturen en webcam online streamen enzo...
Er zijn vele topix over, als je proxy gebruikt kan je xcat gebruiken ofzo proggie, vond ik laatst. Zoek maar ff op google naar xcat, dan vind je het zo op een site van de designer.
http://www.xcat-industries.com/sengine.php?page=products je moet de xcat capper hebben denk ikOp zaterdag 13 juli 2002 03:55 schreef SaSReCoiL het volgende:
...[edit]
staan te zoeken kon niets vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()