weet iemand een goede online store waar ik een dreamcast kan kopen ? moet wel een nieuwe zijn, hoef geen 2e hands ding..
op www.gameland-helmond.nl
en op psxombuow.nl als het goed is de link is naar dezelfde site is een winkel die 20 oktober open gaat in helmond maar wel al aan online bestellingen doet geloof ik .
maar de site moet nog eenheel eind bijgewerkt worden want hij had het te druk met de winkel afmaken enzo !
en op psxombuow.nl als het goed is de link is naar dezelfde site is een winkel die 20 oktober open gaat in helmond maar wel al aan online bestellingen doet geloof ik .
maar de site moet nog eenheel eind bijgewerkt worden want hij had het te druk met de winkel afmaken enzo !
.
Ik heb hem bij futurezone in R'dam gekocht voor 499,- met een spel erbij.
Of je wacht nog ff, want ze gaan in prijs zakken met de lancering van de PS2...
Of je wacht nog ff, want ze gaan in prijs zakken met de lancering van de PS2...
Of als je in de regio van Rotterdam woont kun je hem kopen bij Mediamarkt, voor 499 inc spel.
Daar zijn nu een boel spelen nu voor 89,-, zijn wel oudere spellen maar toch.
Daar zijn nu een boel spelen nu voor 89,-, zijn wel oudere spellen maar toch.
39
Hee Homedisc, wat ben je voor een laffe oc-er? Een Celly 366 kan zeker wel op 550 lopen!!!!!!!
AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT
wat nou een laffe oc-er?
als die nou niet hoger kan lopen, ik heb haast alles al geprobeert.
Ga toch binnen kort upgraden.
koop gelijk bij je dreamcast Virtua Tennis, echt een tof spel, en zeer mooi.
Edit:
typo foutje van je het is niet 366 maar 333A
als die nou niet hoger kan lopen, ik heb haast alles al geprobeert.
Ga toch binnen kort upgraden.
koop gelijk bij je dreamcast Virtua Tennis, echt een tof spel, en zeer mooi.
Edit:
typo foutje van je het is niet 366 maar 333A
39
Pagina: 1