tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wat doet format eigenlijk als hij op de 100% is. Normaal is hij dan in 10 seconden klaar.Op zaterdag 13 juli 2002 00:07 schreef F_J_K het volgende:
Ik heb nooit een schijf >= 100GB geformat, maar wacht eens wat langer dan 20 minuten zou ik zeggen.
Ik kan het wel in DOS doen, maar dan weet ik niet welke letter welke schijf/partitie is. En dan mis ik 2 partities, beetje link, strax format ik me 20 GB schijf aan me ata kaart
Ik probeer hem wel opnieuw te partitioneren, moet het een primary of een extended worden [ik wil 1 grote partitie]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik had eenzelfde soort iets toen ik een 160 gieg partitie probeerde te maken met pmagic (en die schijf hangt aan een A100 raid dingetje)
Blijkbaar telt het dus niet dat het fysiek 2 schijven zijn waarover die partitie verdeeld is
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
De controller is idd ATA/100, schijven zijn ata/133Op zaterdag 13 juli 2002 00:32 schreef Major Carnage het volgende:
Als je aan een ATA100 of lager hangt dan kan je iig nooit 1 partitie groter dan 128 gieg maken, dus probeer het eens iets kleiner te maken
Ik had eenzelfde soort iets toen ik een 160 gieg partitie probeerde te maken met pmagic (en die schijf hangt aan een A100 raid dingetje)
Blijkbaar telt het dus niet dat het fysiek 2 schijven zijn waarover die partitie verdeeld is
Ik gaat eens 128 GB partities maken dan
\o/
Ik heb hem nu de hele nacht aan laten staan, maar hij hangt nog steeds op 100%.Op zaterdag 13 juli 2002 00:07 schreef F_J_K het volgende:
Ik heb nooit een schijf >= 100GB geformat, maar wacht eens wat langer dan 20 minuten zou ik zeggen.
Ook Partition Magic heeft er geen zin in [hangt bij formatteren op 0 of 1%..
Zou het aan het gegheugen op de controller kunnen liggen¿
Ik heb me 128 MB ECC nog niet binnen dus ik heb er een reepje van 32 op geprikt, die ik nog had liggen.
\o/
Verwijderd
Probeer anders eens een hele kleine partitie van 5 GB ofzo. (hoef je niet zo lang te wachten tot het klaar is en weet je of je aan de limiet van ATA100 ligt)
Partitie van 24 MB wil wel, 10 GB weer niet.Op zaterdag 13 juli 2002 15:24 schreef researcher het volgende:
Lijkt me niet dat het aan je geheugen op de controller ligt.
Probeer anders eens een hele kleine partitie van 5 GB ofzo. (hoef je niet zo lang te wachten tot het klaar is en weet je of je aan de limiet van ATA100 ligt)
Ik ga eens op zoek naar wat ander RAM. me 128 MB ECC komt maandag hoop ik.
Het moet toch niet uitmaken wat voor partitie het is [primary/extended/logical]
Gister kon ik alleen maar Primary/Extended kiezen, maar vandaag kan ik aleen maar Logical Drive kiezen [PM7 heeft dus een extended gemaakt]
Het lijkt me toch dat ik gewoon 1 primary partitie moet maken¿
Of in het geval van 2* 120 GB 1 primary en 1 extended/logical¿
ALs de format op 100% vast zit kan ik hem ook niet meer cancellen, terwijl je een gewone format wel kan cancellen
\o/
ARGHS! Ik word er GEK van, waarom wil het nou gewoon niet¿
\o/
Heeft iemand anders nog tips, want het is toch gewoon dom dat windows niet eens een partitie kan formatteren¿
\o/
Me hoop is nu dat het aan het RAM ligt en dat het met ECC ram wel goed gaat.
Iemand anders nog tips/ervaringen¿
\o/
Hoe:
Ik heb OUDERE[!] drivers van de site van Promise gedownload en grinstalleerd.
Ik had versie 1.10 Build 39 [die deden het NIET!] en nu heb ik versie 1.10 Build 31 [Die dus wel!]
* StarLite is blij en post de benchmarks wel in de al lopende RAID benchmark topics
\o/