Iiyama vision master pro 410 (A702HT)
als best gestest in de nieuwe PCM,
helemaal plat, 1600x1200@75hz, bnc ingang
zeer mooi beeld.
prijs ligt nog steeds rond de fl.850,- (jaar geleden heb ik die van mij voor het zelfde bedrag gekocht, sommige dingen worden nou eenmaal niet goedkoper)
net iets te laat
ik heb ook wat meer getypt.
als best gestest in de nieuwe PCM,
helemaal plat, 1600x1200@75hz, bnc ingang
zeer mooi beeld.
prijs ligt nog steeds rond de fl.850,- (jaar geleden heb ik die van mij voor het zelfde bedrag gekocht, sommige dingen worden nou eenmaal niet goedkoper)
net iets te laat
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Er zijn ook heel veel mensen heel tevreden over de LG 795 FT +. Ik heb hem ff in een winkel bekeken, en ben er nu ook voor aan het sparen.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Ik zit ook te overwegen om de 17" van Liyama te nemen. Maar wat is jullie mening over de Sony E200E?
1280x1024
81 Mhz
25 DPI
Beeld 40,6 cm
kost 749,=
Patrick
1280x1024
81 Mhz
25 DPI
Beeld 40,6 cm
kost 749,=
Patrick
Heb philips 107b10, ben er onwijs tevreden over, had hiervoor een 17" pyama, maar deze philips is toch beter!
Maar ga toch vooral in winkels kijken en vraag naar specs en demo's in verschillende resoluties enzo. Is ondertussen wel bekend wat de goede en slechte merken zijn toch
?
[edit: aanvullende opmerking]
Deze philips heeft ook een HELE korte beeldbuis, hij is fors korter dan doorsnee 17" monitoren en dat scheelt ECHT op je buro.
Maar ga toch vooral in winkels kijken en vraag naar specs en demo's in verschillende resoluties enzo. Is ondertussen wel bekend wat de goede en slechte merken zijn toch
[edit: aanvullende opmerking]
Deze philips heeft ook een HELE korte beeldbuis, hij is fors korter dan doorsnee 17" monitoren en dat scheelt ECHT op je buro.
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Pagina: 1