Zojuist heb ik een nieuw systeem samengesteld, en nu heb ik een paar vraagjes. Ik heb deze thread niet geopend om te vragen of dit systeem beter kan (alhoewel suggesties altijd welkom zijn), maar primair om wat vragen te stellen over een paar onderdelen. Het leek mij niet zo handig om voor al deze kleine vragen apart een thread te openen, vandaar dat ik alles heb samen gegooid. Het systeem:

De vraagjes:
Uit de FAQ:
Er is een uitzondering: topics die specifiek op een stuk hardware gericht zijn, maken een stuk meer kans om open te blijven. Maar ook daarvoor geldt; zoek eens wat verder dan je muis lang is en word niet te gemakzuchtig.
Ik hoop dat mijn topic aan bovenstaande eisen voldoet.

De vraagjes:
- 1. Chieftec DA-01SLD: Is deze kast luidruchtig?
- 2. Western Digital Caviar WD800JB: Is deze HD een beetje betrouwbaar?
- 3. Leadtek Winfast A250 Ultra TD: Neemt deze kaart (net zoals bijna iedere AGP kaart) een PCI slot in beslag?
- 4. Creative Labs Audigy Player: Mist de bulk versie alleen software, of ook iets hardwarematigs?
- 5. Adaptec AVA-2904CD: Is deze controller geschikt voor mijn Ultra-SCSI CD-ROM?
- 6. Pioneer DVD-A06S: Ik heb op dit moment een DVD-115, en dat lijkt wel een straaljager. Maakt deze drive ook zo'n herrie?
- 7. Plextor PX-40TSI: Kan deze drive subchannel data & audio lezen?
- 8. Plextor PX-W4012TA: Zie vraag 5.
Uit de FAQ:
Er is een uitzondering: topics die specifiek op een stuk hardware gericht zijn, maken een stuk meer kans om open te blijven. Maar ook daarvoor geldt; zoek eens wat verder dan je muis lang is en word niet te gemakzuchtig.
Ik hoop dat mijn topic aan bovenstaande eisen voldoet.